Wat is er nieuw

Rio 240 strips

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sparkske
  • Startdatum Startdatum
S

Sparkske

Guest
Ben al een tijdje bezig met een oplossing te zoeken voor mij verlichting van men rio 240.

de stabilisatie strip zit hopeloos in de weg voor extra lampen te kunnen toevoegen of zelf een extra originele lichtbalk van juwel.

Nu kwam ik op het idee op de originele stabilisatie strip der uit te zagen en eerst 2 dwars strip te lijmen op de voor en achterraam en dan dit te verbinden met 2 strips zo kan ik makkelijker werken met men verlichting denk ik

Heeft er al iemand ervaring met het ombouwen van een rio op deze manier ?

Kan wel denk ik, alleen zul je dan ook aan de voorkant en achterkant een lange strip moeten hebben.

dpiumIfUptJnnyovz5T1DxFtyxmIPb3W.jpeg

voor en achter inderdaad.
dan kan je er 1 doen op 50 % van de bak.
of 2 stuks , 1 op 33 % en 1 op 66% van de bak als je dat makkelijker vind.

Boris69 zei:
voor en achter inderdaad.
dan kan je er 1 doen op 50 % van de bak.
of 2 stuks , 1 op 33 % en 1 op 66% van de bak als je dat makkelijker vind.

De bedoeling zou zijn om 1 op 33 % en 1 op 66 % de reden daarvoor is dan kan die domme lichtbalk van juwel der uit ! en dan kan ik gemakkelijk mijn verlichting aanpassen + dat ik dan deze op de strips kan laten rusten !

Alleen nog een aquarium bouwer vinden die dit wil doen voor een lage prijs ! 🙂

dat kun je heel goed zelf doen hoor even kijken op youtube voorbeelden te over

groet

jaap

Heb ondertussen contact opgenomen met de aquashops van hier in de buurt en wacht nu op prijzen wat het gaat kosten om het te laten doen ( denk dat iets veiliger is dat ik het laat doen)

Als er mensen zijn die goede adressen weten voor zoiets al dit deze zijn altijd welkom !

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan