Wat is er nieuw

Rio 300 van Jones

en de combi corydoras en labeo? Werkt die bij jou?
Of zitten de corys in een andere bak? (ik zie hem maar op 1 foto)

je planten zien er ook goed uit, enige reden waarom ik nog twijfel voor filterzand is dat planten 'beter' groeien in grind. iets met plaats voor wortels.
Maar als ik jouw bodem zie, wil ik hem eigenlijk ook wel haha

Ze combineren prima. De Labeo negeert ze.

Ik gebruik zelf liever zand dan grind. Voor planten maakt het niet veel uit zolang het zand niet te fijn is (rivierzand slaat snel dicht).

Helaas moeten deze bak en de Labeo weg. Het visbestand van deze en mijn meterbak worden verdeeld over de meterbak en Rio 125. Mijn relatie is stukgelopen en we woonden samen. Ik ben nu op zoek naar vervangende woonruimte en i.c.m. de binnenvijver (die absoluut niet weg gaat) en de andere beestjes is de Rio 300 een blok aan mijn been geworden. Hoe klote ik het ook vind, ik moet keuzes maken en hij moet weg.

Och wat klote! sterkte!
in ieder geval hou je nog wel wat over om van te genieten 😉

Ik zag in het aangeboden topic je aquarium staan en ben toen even in je album gaan kijken.
Jammer dat je relatie voorbij is.
Lijkt mij heel pijnlijk om zoiets op te moeten geven.
Helemaal als je al een tijd samen woont.
Ik hoop dat je gauw weer een fijn plekje vindt en daar weer wat je thuis van kunt maken.

Het is ook heel pijnlijk. Je verwacht dat het beter wordt na een tijdje, maar zo ver ben ik nog niet. Afgezien van de praktische problemen en het gedeeltelijk moeten opgeven van de hobby mis ik hem gewoon heel erg. Maar goed, de Rio 300 wordt morgen opgehaald met een groot gedeelte van mijn aquariumspullen. Ik houd alleen mijn meterbak en de binnenvijver.

De Rio 300 is weg. De vissen die erin zaten zitten nu in m'n meterbak en de klauwkikkers die daarin zaten zitten nu in m'n binnenvijver (waarvan ik het waterpeil verlaagd heb zodat ze er hopelijk niet uit kunnen). De combinatie goudvis/klauwkikker ging in het verleden heel goed. Het is alleen even afwachten wat m'n zonnebaaars ervan vindt, maar nood breekt wet, helaas... en ik kan ze niet in de gaten houden, dus hopelijk houdt m'n lieftallige ex me op de hoogte.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan