Wat is er nieuw

Rio 400 / Zuid-Amerika van har_eh

attobytes

Well-known member
Lid geworden
3 augustus 2008
Recent een nieuw aquarium gekocht, bij deze enkele foto's.

2x dicrossus maculatus (wv)
10 x Carnegi�lla strigata (wv)
?? x Hypancystrus zebra
3 x Pterophyllum altum orinoco (wv)

BTN achterwand verhogen met tempex:

IMG_00000202_zps5fdd13e9.jpg

Overzetten van de bewoners:
IMG_00000198_zps561c108b.jpg

IMG_00000183_zps32ad61ba.jpg

Enkele weken later:
IMG_00000229_zpsf0305030.jpg

IMG_20140223_164219_zpsb9fffb91.jpg

Ik zou er nog minimaal 2 maanvissen bijzetten...hier geld hetzelfde als bij discus het is een groepsvis

Wat een prachtige Lnr!! 😀 Ik wil zelf ook nog een keer de L46 houden, maar tot nu toe vond ik de prijzen voor deze vis extreem hoog...

Heb jij ze zelf gekweekt of?

Black_mollie zei:
Wat een prachtige Lnr!! 😀 Ik wil zelf ook nog een keer de L46 houden, maar tot nu toe vond ik de prijzen voor deze vis extreem hoog...

Heb jij ze zelf gekweekt of?

Ze kweken hier regelmatig ja, al is het intussen weer een tijdje geleden dat ik nog jongen gespot heb.

mooi!

Maar, je had toch een grotere groep altums?

~ Ivo

Ziet er erg mooi uit! Erg mooi L-nummer ook!

Mascha&Ivo zei:
mooi!

Maar, je had toch een grotere groep altums?

~ Ivo

Ik had er 1,5 jaar terug 7 gekocht maar ben er binnen de 24uur 4 verloren.
De importeur beweerde dat ze geacclimatiseerd waren op een farm, en bij hem ook al 3weken op ph van 7.6 zaten.

Hij heeft zijn water getest waar ik bij stond. Om een lang verhaal kort te maken heb ik me laten overhalen en ze gekocht maar had dit niet mogen doen, eigen schuld.. 🙁

Ga hier ook niet verder over uitweiden, maar de overige 3 doen het goed. Ik ben ook niet van plan om de groep weer uit te breiden.

Oh oei dat wist ik dan weer niet. Zonde! Wel een begrijpelijke keuze om niet weer uit te breiden dan.

Ik vind die stenen echt ontzettend gaaf liggen zo! Je blijft kijken en zoeken naar iets nieuws!

Wauw prachtige Lnummers hoor!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan