Wat is er nieuw

Roze/witachtig op de rug

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rowan2511
  • Startdatum Startdatum
R

Rowan2511

Guest
Hallo allemaal, ik heb nu 2 en een halve week een nieuw aquarium met vuurgarnalen. Helaas zijn er 2 garnalen dood gegaan. Nu heb ik ontdekt dat een van de vuurtjes een soort rare roze/witte plek over zijn rug heeft. Kunnen jullie me misschien verder helpen? Kan niet vinden wat het kan zijn. Groetjes Rowan

Zijn het echt vlekken of is het een streep? Een lichte streep over de rug is namelijk normaal, dat hebben veel van de oudere vrouwtjes hier ook.

Die streep kan gewoon zijn en misschien is het een eivlek achter de kop. Heb je misschien een foto??

Hallo, bedankt voor de snelle reactie. Het is meer een soort lichte streep. Heb een foto alleen weet niet hoe ik die vanaf mijn telefoon kan plaatsen. Probeer het na het werk even op de laptop. Groetjes Rowan

Een lichte streep is een soort fluorstreep en dat is verder wel normaal.
Kun je de foto niet via Tinypics plaatsen??

search

Hallo,

Ik heb een foto op internet gevonden. Zo ziet het er ook uit bij een van mijn vuurgarnalen. Weten jullie wat het is?

Met vriendelijke groet, Rowan Nederhoff

Die streep op de rug is gewoon normaal en niks om je zorgen over te maken. De oudere vrouwtjes hebben dat hier ook bijna allemaal.

Super bedankt voor het snelle antwoord maakte me echt zorgen!

Met vriendelijke groet, Rowan Nederhoff

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan