Wat is er nieuw

Ruim 4 jaar afwezig geweest

Boris69

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 januari 2011
Dag allemaal.

Na ruim 4 jaar afwezig te zijn geweest, geen ene specifieke reden. Eigenlijk gewoon samenloop van allerlei dingen.

Maar goed, ik ben terug, ben mijn zolder aan het verbouwen en er gaan weer een aantal bakken komen.

Wat ligt er allemaal in de planning ?

Paludarium 90 breed, 55 diep en schuin oplopend in de hoogte van 90 cm naar 130 cm.

Daarnaast 3 garnalen bakken van 40x40x40 cm
Als dat allemaal gedaan is komt de hoofdbak er, te weten een paludarium van 120-140 cm breed worden bij 50-60 diep bij 140-180 cm hoog.

Alles moet nog gerealiseerd worden en zal op een rustig tempo gaan gebeuren. Zowel qua tijd als financiën gaat er heel wat in zitten.
Ik moet van 0 beginnen aangezien ik destijds alles heb verkocht of heb weg gegeven.

Eerst ben ik nog bezig om de zolder te verbouwen met een totale oppervlakte van ongeveer 40-42m2.

Ergens de komende maanden zal ik een thread openen om alles eens vast te leggen.

Het is in ieder geval leuk om weer terug te zijn en we gaan zien hoe en/of alles goed gaat uitpakken.

Boris

Welkom terug Boris en succes met de planning en de opbouw.

A man with a plan! Succes er mee.

Welkom op het forum, ik ben heel benieuwd naar je projecten

Dank allemaal. Wil het deze keer allemaal "makkelijk"houden. En dan bedoel ik. Makkelijk te houden planten en dieren.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan