Saulosi?


C

Clavis

Guest
Goedenavond,

Heb al een tijd een aantal saulosi vrouwen. deze zijn helemaal geel. Het valt me op dat ik een (verkocht als) saulosi vrouw heb welke een stuk zwarter is. (Overigens wel zwanger van mijn man Saulosi). Is dit wildvang, of zo gekweekt?
 

Bijlagen

  • 0C52E0FD-4314-4EB9-A599-9D05CF52A193.jpeg
    0C52E0FD-4314-4EB9-A599-9D05CF52A193.jpeg
    124.8 KB · Weergaven: 80
  • ED421326-2D43-4BA3-BE7F-0AA21750287D.jpeg
    ED421326-2D43-4BA3-BE7F-0AA21750287D.jpeg
    111.2 KB · Weergaven: 72
Wat ik zie zijn wat scherper en donkerder afgetekende dwarsbanden, maar geen ècht verschil.
Ik vermoed dat het om een vis uit een andere kweekstam gaat.
Maar Afrikaanse merencichliden zijn bepaald niet mijn specialiteit, ik weet ook niet hoe de wildkleur (als er al niet meerdere wildkleuren zijn) er uit ziet.
 
Wat ik zie zijn wat scherper en donkerder afgetekende dwarsbanden, maar geen ècht verschil.
Ik vermoed dat het om een vis uit een andere kweekstam gaat.
Maar Afrikaanse merencichliden zijn bepaald niet mijn specialiteit, ik weet ook niet hoe de wildkleur (als er al niet meerdere wildkleuren zijn) er uit ziet.

Naja de andere vrouwen die ik heb zijn helemaal geel. Deze heeft een zwarte rugvin, en inderdaad wat donkere strepen, maar komt omdat ze rits is. Normaal zijn ze wel aanwezig maar niet zo donker.
 
Lijkt mij een Chindingo saulosi vrouw, kan je is wat foto's plaatsen van je andere vrouwen?
 
Aan de hand van de foto's zou je toch echt zeggen: een niet op kleur zijn de man, hetzij door leeftijd, hetzij door onderdrukking.
maar gezien de jongen in de bek.. toch echt een vrouw.

ik weet het even niet :unsure:

misschien dat @meksjoef er wat nuttigs over te melden heeft :)
 

Terug
Bovenaan