Wat is er nieuw

schakelklokjes

erwin2

Well-known member
Lid geworden
23 januari 2005
Berichten
3,345
Ik ga eens een hele stomme vraag stellen na 20 jaar aquariumhouden 😊

Ik zoek schakelklokjes waarbij als je een "verdeelblok" erin drukt , de pinnekes niet stoppen met draaien op een dag .
Alles wat ik heb faalt wel een keer dat ie op het verdeelblokje vastloopt en dan de tijden veranderen .
Omdat mijn verlichting alleen al 9 of 10 stekkers bevat en veel op hetzelfde moment mag schakelen wil ik dat eens wat gaan versimpelen .
Alleen de verdeelblokjes zitten altijd enigzins tegen de pinnekes en half ingedrukte blokjes wil ik niet echt ...

Ik zie graag een alternatief tegemoet .
 
Je hebt tegenwoordig ook "slimme" schakelklokken die je bijvoorbeeld met Google home kunt bedienen met een app op je telefoon. Wellicht is zoiets een optie?
 
https://zeeaquarium-winkel.nl/reef-...MIhvehs_LjiAMVM6-DBx3rQCrAEAQYAyABEgKERPD_BwE

IMG_4263.png
 
Je hebt tegenwoordig ook "slimme" schakelklokken die je bijvoorbeeld met Google home kunt bedienen met een app op je telefoon. Wellicht is zoiets een optie?
Iets "slims" ga en kan ik niet gebruiken , toch bedankt voor 't meedenken .
 
IMG_4264.jpeg
Dit gebruikte ik voor mijn stelling
Niet slim gewoon dom
 
En gewoon een digitaal schakelaartje, of ben je daar geen fan van? Als ik hier meerdere dingen tegelijk wil schakelen, plug ik daarin (of in zo'n smart ding) gewoon een stekkerblok.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan