A
A.Slak
Guest
Het begon met een witachtige bek bij een van de kubotai's. Eerst Voogle toegevoegd en in de gaten gehouden. Voogle deed niet veel en toen er twee plots ook witte bekjes hadden heb ik een kuur Bactopur direct gedaan. Ik dacht aan columnaris. Kuur helemaal afgerond en zelfs nog een keer nagedoseerd zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Na een weekje zijn de witte bekjes nog niet weg en ziet het er echt pluis achtig uit. Inmiddels heeft een van de vissen ook een wit pluisje aan de zijkant.
Ik heb nu het middel Trichosal en ga de vissen in een aparte speciekuip zetten. Ik denk toch dat het meer een schimmel is dan een bacteriele infectie. Anders zou de Bactorpur Direct wel geholpen hebben. Nu iets meer breedband tegen bacteriele infecties en schimmels. Iemand ervaring met dit medicijn?
Ze gaan in een ruime speciekuip en zorg ervaar dat er voldoende beluchting is. Ik kan ze helaas niet in de bak behandelen in verband met garnalen.
Verdere info:
Superfish home 60
Waardes:
Nitraat: 20
Nitriet: 0
GH 7
KH 4,5
PH 7
Vandaag weer toe aan een waterwissel.
Graag jullie opinie of dit de juiste weg is die ik bewandel 🙂
Ik heb nu het middel Trichosal en ga de vissen in een aparte speciekuip zetten. Ik denk toch dat het meer een schimmel is dan een bacteriele infectie. Anders zou de Bactorpur Direct wel geholpen hebben. Nu iets meer breedband tegen bacteriele infecties en schimmels. Iemand ervaring met dit medicijn?
Ze gaan in een ruime speciekuip en zorg ervaar dat er voldoende beluchting is. Ik kan ze helaas niet in de bak behandelen in verband met garnalen.
Verdere info:
Superfish home 60
Waardes:
Nitraat: 20
Nitriet: 0
GH 7
KH 4,5
PH 7
Vandaag weer toe aan een waterwissel.
Graag jullie opinie of dit de juiste weg is die ik bewandel 🙂