Wat is er nieuw

School aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ronan12345
  • Startdatum Startdatum
R

Ronan12345

Guest
Goeieavond
Wij hebben op school een aquarium
Die erg ver waardeloost uit zien
Er zitten wat guppen en neon tetra's er in
Maar ik wil er zelf weer een leuke aquarium van maken
De bak is een superfish expert 70 met led verlichting als ik het goed zeg
Zelf wil ik er graag een garnalen bak van maken
Met veel mos
En dat de guppen er uit gaan
En dan alleen neon tetra's en met vuur garnalen
Kan dat ?

Zal morgen proberen een foto maken

De naam zegt mij niets weet je de maten ?

Google 😉

Superfish Aqua Expert 70 Aquarium Zwart + LED is een stijlvol en modern aquarium waar u uw eigen onderwaterwereld kunt cree�ren! Het aquarium wordt compleet geleverd met een Superfish binnenfilter, verwarming (100 Watt) en een kleurbevorderende en energiezuinige (8 Watt) LED-verlichting voor schitterend gekleurde vissen en planten!
Inclusief:
- Inhoud (L): 70
- Verwarmer: ja
- Filter: ja
Afmeting:
Lengte: 56cm
Breedte: 32cm
Hoogte: 39,5cm

En dan je vraag...
Zeker goed idee om er een garnalenbak van te maken. Vind alleen dat de neons dan wat (te) krap zitten. Zijn behoorlijke zwemmers!

Ok� dan gaan de neons ook weg weet je nog een een leuke bij vis

tharealmb zei:
Let op: ze gaan uit van de afmeting (allemaal erg kleine visjes) dus het kan zijn dat het drukke zwemmers zijn, dat moet je even googelen.
Die indruk heb ik eigenlijk niet zo, dat ze uitgaan van de lengte. In kolom E loopt het uiteen van visjes van onder de 2 cm tot een Betta splendens van 7cm en een Rainbow darter van 7.7 cm. Van die Betta splendens zou je zonder te weten dat het een rustige zwemmer is niet zo snel uitkomen of passend in een 'nano'.

Hoop ik wel dat ze met 'nano' niet een 20 liter bedoelen want dan maakt die lijst niet echt sense. Voor het schoolbakje van Zoey zo op het eerste gezicht een heel aardig lijstje.

~ Ivo

Ok� daar ga ff opkijken

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan