Schooltje corrydoras


WDEN

Active member
Lid geworden
30 juli 2019
Berichten
25
Leeftijd
50
Ik lees overal dat je een visje het best in een schooltje houdt. Kunnen verschillende soorten corrydoras samen ook als een schooltje aanzien worden of moeten deze van eenzelfde soort zijn?
 
Goed onderbouwd, daar kan de ts veel mee :thumbs:
Niet iedereen is goed in iets onderbouwen of ziet niet altijd de noodzaak er van in. Komt soms misschien iets onvriendelijk over (ik ben zelf ook van de korte antwoorden) maar als het antwoord klopt is er toch niks mis mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet iedereen is goed in iets onderbouwen of ziet niet altijd de noodzaak er van in. Komt soms misschien iets onvriendelijk over (ik ben zelf ook van de korte antwoorden) maar als het antwoord klopt is er toch niks mis mee.
Nou ik verbaas me telkens weer dat mensen dan ook vaak genoegen nemen met zulke korte antwoorden, terwijl ze totaal niet onderbouwd zijn, dan vraag ik me af: "interesseert het de vrager dan niet waarom iets wel of niet kan? of is het zo'n kuddedier datie er klakkeloos vanuit gaat dat de anderen wel gelijk zullen hebben zonder enige onderbouwing?"
Maar zal wel een dingetje van mij zijn dat ik nooit tevreden ben met een simpel "ja kan" of "nee kan niet" ik wil dan altijd weten waarom dat is
 
Euh... Ok.... Wist niet dat mijn vraag dit zou losmaken.
Ik zal voor alle zekerheid maar dezelfde aankopen als die ik al heb. Bedankt voor de info.
 
Ik zal voor alle zekerheid maar dezelfde aankopen als die ik al heb. Bedankt voor de info.

Goed idee! Vissen herkennen elkaar minder makkelijk als ‘dezelfde soort’ dan mensen....soms vraag ik me af waarom, maar ze zijn vrij strikt in het onderscheid valt mij vaak op. Dus precies dezelfde soort er bij kopen is wel het fijnst voor je vissen!
 
Eh wat.......:juggle:

Niet iedereen is goed in iets onderbouwen of ziet niet altijd de noodzaak er van in. Komt soms misschien iets onvriendelijk over (ik ben zelf ook van de korte antwoorden) maar als het antwoord klopt is er toch niks mis mee.
Er is niks mis met goed of niet. Ik geef antwoord op zijn vraag.

Ik kan wel een heel verhaal gaan schrijven zoals sommige betweters hier. Maar ik zie niet de noodzaak in Om in de gevraagde een heel verhaal te schrijven over waarom niet.

Maar dank voor je verhaal mevrouw B.
 
Vriendelijk verzoek om het strikt bij de vraag van de TS te houden, onderlinge verschillen kunnen via pb worden uitgesproken, ook elkaar het respect gunnen over de manier van communiceren, dat mag geen issue zijn hier.
Verdere onnodige discussies zullen zonder opgave van reden worden verwijderd.
 

Terug
Bovenaan