S
sebastiaansw
Guest
Hallo,
Ik ga toch hier even een foto albumpje starten.
Hier gooi ik even alles op, ook mijn ideeen en gedachten.
veranderen nog al vaak maar alle tips en ideeen zijn welke.
Vandaar dit album om jullie mening te horen.
Ik heb een nano cube 60 gekregen.
Hiervoor vrij snel een kallax 2 vaks gekocht om op te zetten.
Pas ook een dennerle scapers flow gekocht. was in de uitverkoop voor 40 euro 🙂
vandaag nog even langs de lfs geweest om onderandere ada soil te halen en gelijk doorzichtige slangen voor het filter en heb vandaag dragon stones besteld dus ben benieuwd.
Als de stenen er zijn vast de bodem en stenen erin, dan even kijken naar beplanting.
Ook zit er nog een power led 5.0 bij maar twijfel om deze gelijk al te vervangen en voor wat??
Over de in en uitlaat ben ik nog niet geheel tevreden maar laat het denk ik voorlopig wel even zo.
Mogelijk over enige tijd glaze lily pipe, die vind ik wel erg mooi.
Kwa bewoners ben ik nog niet uit. keus is zowiezo beperkt door kleine formaat. Maar daar is nog tijd voor 🙂
Ik ga toch hier even een foto albumpje starten.
Hier gooi ik even alles op, ook mijn ideeen en gedachten.
veranderen nog al vaak maar alle tips en ideeen zijn welke.
Vandaar dit album om jullie mening te horen.
Ik heb een nano cube 60 gekregen.
Hiervoor vrij snel een kallax 2 vaks gekocht om op te zetten.
Pas ook een dennerle scapers flow gekocht. was in de uitverkoop voor 40 euro 🙂
vandaag nog even langs de lfs geweest om onderandere ada soil te halen en gelijk doorzichtige slangen voor het filter en heb vandaag dragon stones besteld dus ben benieuwd.
Als de stenen er zijn vast de bodem en stenen erin, dan even kijken naar beplanting.
Ook zit er nog een power led 5.0 bij maar twijfel om deze gelijk al te vervangen en voor wat??
Over de in en uitlaat ben ik nog niet geheel tevreden maar laat het denk ik voorlopig wel even zo.
Mogelijk over enige tijd glaze lily pipe, die vind ik wel erg mooi.
Kwa bewoners ben ik nog niet uit. keus is zowiezo beperkt door kleine formaat. Maar daar is nog tijd voor 🙂