Wat is er nieuw

sera bioactive 130

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
J

jenee98

Guest
Hallo,

Zoals de titel al aangeeft heeft er iemand ervaring met de sera bioactive 130?
Ik wil dezen misschien kopen voor me rio 125.
Is het een aanrader en filtert hij beter als het intern?

Niemand ervaring met deze pomp of een andere extern geschikt voor rio 125 onder de �100;.

Ik heb zelf geen ervaring met buitenfilters van Sera maar heb er geen hoge pet van op ivm sommige berichten.
Persoonlijk zou ik voor Eheim gaan,bv de 2213.

Zou eerder gaan voor een Jbl of Eheim pomp. JBL is regelmatig bij zooplus.nl in de actie. Zeker zon 20eur goedkoper als waar ze nu voor te koop staan op die site. Mocht je willen heb ik nog wel kortingscode voor 10 procent voor je.

John dat is idd een interesante kwa prijs ik heb nu de orginele interne juwel filter is de eheim wel beter en ga ik er dan wel op vooruit?

rms90 dankje voor het aanbod ik ga even kijken op de site!

de eheim 2213 is wel interessant qua prijs, maar dat filter is voor onderhouden niet een van de fijnste filters.

Ik raad je de JBL e701 aan. Top filter en makkelijk te onderhouden.

De Eden 511 is ook een prima filtertje! Is al goedkoper dan al het reeds genoemde en nu zelfs in de aanbieding hiero.

~ Ivo

Hey ivo heb je ervaring met het filter en geeft hij goede stroming?
Lees ook dat hij ook naast het aquarium kan staan bedoelen ze dan ernaast op de grond?
Want hij kan niet op de zelfde hoogte staan toch?

Corydorasfan die jbl is idd ook interessant vind het ook wel fijn om een bekender merk te hebben maar als die eden ook goed is.

Vergeleken met het interne filter ga je er met een 2213 zeker op vooruit.

Corydorasfan zei:
de eheim 2213 is wel interessant qua prijs, maar dat filter is voor onderhouden niet een van de fijnste filters.

Hoezo niet?

Voor het schoonmaken is de JBL e701 makkelijker dan de eheim 2213, het is iets meer gedoe. Wel te doen 😉

Ik heb ervaring met de Sera Bioactive reeks. Ik kan daar heel kort over zijn: NEE, NEE , NEE, NEEEEE

Haal een mooie Eheim/JBL 🙂

Hmm sera valt af dan.
Aan de 511 heb ik genoeg ivo?
Me bak gaat toch leeg dus dan zou ik mooi een extern filter kunnen wisselen met de ingebouwde.
Denk dat ik dan toch voor de eden ga die ivo aan geeft vind de prijs mooi en lijkt me een goed filter zo zal nog is google en dan ff kijken of ik hem bestel.

Voor de Rio 125 is de Eden 511 voldoende 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan