Ik heb met dit product geen ervaring maar het lijkt me dat je er wel zorg voor moet dragen dat je e.e.a. gecontroleerd doet. Het is wel een duur systeem lijkt me gezien het aangegeven verbruik. CO2 kan je pH verlagen.hallo,
Iemand ervaring met de Sera co2 start tabs?
Of dit ook je ph verlaagt ?
of het effectief is dat betwijfel ik.
Volgens mij lijkt het qua werking een beetje op het bio co2 principe met dien verstande dat het geleidelijk wordt opgenomen in je water.
Edit: als ik deze video zo bekijk dan vliegt het snel aan de bovenkant eruit en snel naar het oppervlak dus of het effectief is dat betwijfel ik.
Het is juist daarom dat ik hierboven al schreef dat wanneer je tabs zou willen gebruiken je dit zeer gecontroleerd zou moeten doen. Ook merkte ik al op dat Bio-CO2 beter is af te regelen.Dit is iets totaal anders dan bio CO2. Bio CO2 is constanter dan dit. Een kennis gebruikte dit in zijn aquarium (100×40×40). Hij had een prachtig klein plantenbakje, tot dat hij dit ging gebruiken. Zorgde voor draadalg en groene puntalg problemen in zijn bak. Was zonde. De CO2 afgifte fluctueert gewoon te sterk.
En het is idd vrij duur ook nog.
Gr. Ed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.