Wat is er nieuw

Sera druppeltest los kopen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mark.K
  • Startdatum Startdatum
M

Mark.K

Guest
Hey allemaal,

Even een vraagje 🙄
Ik heb een testkoffer van Sera met druppeltests er in.
Nu zijn er een paar flesjes, zo goed als leeg, of leeg. Maar nog lang niet allemaal.
Alleen kan ik de flesjes niet echt vinden om deze los te kopen.
Weet iemand misschien waar deze flesjes (los) te koop zijn?

Gr. Mark

PS: het betreft deze set:
J1OdOGtp3v-PjVVhof-GrvW1qe_h1-sg.jpeg
 
Zover ik weet zijn die niet los maar alleen in de setjes te koop. Van JBL en Wesdijk kun je ze wel los kopen als je zou willen bij Wesdijk.
Maar van Sera heb ik nog niet eerder lossen reagens gezien.
 
jessicapilon zei:
Zover ik weet zijn die niet los maar alleen in de setjes te koop. Van JBL en Wesdijk kun je ze wel los kopen als je zou willen bij Wesdijk.
Maar van Sera heb ik nog niet eerder lossen reagens gezien.

Dat is wel jammer dat deze niet apart te koop zijn, moest verandering in komen.

Als je bijvoorbeeld enkel maar je pH wilt testen, moet je dan zo een hele koffer kopen?
 
Nee dan koop je een los setje ph. Maar de TS bedoeld losse flesjes. Bij een nitraattest zitten bv 2 flesjes en poeder. Stel er is 1 flesje van leeg. Dan kun je dat specifieke flesje los kopen.
Dit is een voorbeeld van de kh en dat is veel goedkoper dan een geheel nieuw doosje:

http://www.wesdijk.nl/aquarium/watertes ... 23787.html

En dit is 1 van de 2 flesjes die je dan ook los kunt kopen:
http://www.wesdijk.nl/aquarium/watertes ... 23893.html
 
Bij de aquarium gedeelte van tuincentra zijn deze losse testen van sera wel te koop. Alleen vind ik ze wel een beetje aan de dure kant. Ik heb ze wel ergens voor een redelijk bedrag gevonden, weet alleen niet of ik een specifiek naam van een winkel mag noemen hier?
 
Zolang het eerlijk en informatief is mag je de winkel rustig vermelden hoor.
 
Emine zei:
Bij de aquarium gedeelte van tuincentra zijn deze losse testen van sera wel te koop. Alleen vind ik ze wel een beetje aan de dure kant. Ik heb ze wel ergens voor een redelijk bedrag gevonden, weet alleen niet of ik een specifiek naam van een winkel mag noemen hier?

Ja je bedoeld losse doosjes met de complete test zeker?? Ik doel bij Colombo en JBL op maar 1 flesje van bv de fosfaattest waar normaal 2 flesjes inzitten met een poeder. Van JBL en Colombo kun je dus de poeder en ��n flesje los kopen (druppels 1 of nummer 2) en hoef je niet het hele setje aan te schaffen van bv deze fosfaattest.
 
jessicapilon zei:
Ja je bedoeld losse doosjes met de complete test zeker?? Ik doel bij Colombo en JBL op maar 1 flesje van bv de fosfaattest waar normaal 2 flesjes inzitten met een poeder. Van JBL en Colombo kun je dus de poeder en ��n flesje los kopen (druppels 1 of nummer 2) en hoef je niet het hele setje aan te schaffen van bv deze fosfaattest.

Die bedoel ik idd John!
Idd hebben sommige merken losse reagens te koop maar als je nu een Sera koffer hebt en je wilt niet nog een nieuwe koffer aanschaffen, zijn deze dan toch n optie als de prijs een beetje meevalt.

Bij hornbach hebben ze niet alle losse testen van Sera in hun assortiment maar bijvoorbeeld een ph test koop je daar al voor �4,95.
 
Ja bij een sera koffer kun je een nieuw los setje aanschaffen en dat is natuurlijk goedkoper dan een nieuwe koffer. De po4 test is vrij prijzig namelijk.
 
Je kan natuur ook een gebruikte via de bekende site kopen en zo de lege aanvullen
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond Andre
      Terug
      Bovenaan