Wat is er nieuw

sera fil bioactive 250 +UV lekt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robbie J
  • Startdatum Startdatum
R

Robbie J

Guest
Beste,

ik ben nieuw op dit forum maar kon geen gerelateerde discussie vinden.

Ik heb op school een aquarium staan juwel vision 180l. Ik heb de binnen filter eruit gehaald om te gaan filteren met een sera fil bioactive 250+uv. Ik heb deze online besteld en heb de instructies en filmpjes volledig bekeken en opgevolgd naar mijn weten. Echter blijven er lekkages ontstaan. Ze ontstaan soms na 5 min na het opstarten en soms pas na een dag. Ik heb de filter inmiddels in een grote plastic kist staan omdat ik bang ben voor waterschade. De lekkage ontstaat in de naat onder de filterkop (of filterkop) en de filterbak. Ik heb alle 4 de bevestingsbeugels en het apparaat netjes en recht gemonteerd.

Er zitten nog geen vissen in omdat ik eerst de nieuw ingerichte bak biologisch op orde wilde hebben maar dat schiet zo niet op.

Heeft iemand tips of trucs wat ik hier tegen kan doen. Ik hoop zelf dat ik gewoon een fout maak.

Ik zie uit naar jullie reacties.

Dat ligt eraan. Wat is de opvoerhoogte ,en hoe hoog staat hij.

Is hij goed in elkaar gezet?

Ik wilde de filter eigenlijk in de kast zetten die bij mijn aquarium (juwel vision 180l)hoort. Echter de filter is te breed. Ik heb hem in eerste instantie op de grond gezet. Nu heb ik hem op een tafeltje 50cm van de grond gezet. Morgen weer kijken of ie niet is gaan lekken. Het aquarium staat in mijn leslokaal dus kan er niet steeds op letten...

Ik heb hem mijn inziens goed gemonteerd. Bedankt voor de link naar het filmpje. Dit filmpje had ik bekeken. Staat op de zelfde site als de uitgebreide beschrijving hoe op te starten. Wat is de maximale opvoerhoogte?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan