SERA LED Digital Dimmer

S

Sean Vink

Guest
Hallo iedereen, ik heb recent de lamp 'Nicrew 72-94cm Aquarium LED Lighting' gekocht, en toen ik hem uiteindelijk binnenkreeg en op het aquarium zette, viel het me op dat mn vissen nogal schrokken van het felle licht. Ik besloot dus om een dimmer te kopen speciaal hiervoor bedoelt, heel fancy uitgerust met een zonsop- en ondergang, wolksimulaties en een timer, maar wanneer het apparaatje, de 'Sera LED Digital Dimmer' aan staat, komt er een pieptoon uit op een erg hoge frequentie, heeft iets met de elektriciteit te maken die er in zit en doorheen gaat neem ik aan, maar ik erger me er nu al aan. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben en tips hebben? Ligt het aan deze specifiek? (Wat dan ook de reden van verkoop geweest zal zijn :l) Of hebben ze het allemaal? En valt het te fixen? In ieder geval bedankt!

Groetjes,
 
IK heb die ook maar heb die klachten niet, helemaal geen klachten. Ik heb ook de dimmer voor maanlicht, ook hier deze klachten niet. Ik heb de gewone Led balken hiervoor. Volgens mij is deze dimmer hier niet voor, wellicht dat daar de klachten uit voort komen.
 
Dacht dat die Sera ook op een tc420 konden, is wel iemand hier op het forum geweest die ermee bezig was..

De piep kan komen door det dimmen, of een slecht component..
Maar kan ook komen door de net frequentie ben ik achter gekomen met LDD drivers..
 
Achja helaas, ik heb hem ondertussen alweer op marktplaats, iemand van een wat oudere leeftijd kan m verder wel prima hebben, die horen die hoge frequentie toch niet, en het product werkt verder prima. In ieder geval bedankt!
 
Achja helaas, ik heb hem ondertussen alweer op marktplaats, iemand van een wat oudere leeftijd kan m verder wel prima hebben, die horen die hoge frequentie toch niet, en het product werkt verder prima. In ieder geval bedankt!
Had je geen garantie meer?
 
Was van Marktplaats, helaas
 
Terug
Bovenaan