Wat is er nieuw

Sera led digital dimmer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Stefan.dekkers
  • Startdatum Startdatum
S

Stefan.dekkers

Guest
Hallo allemaal,
Ik heb sera led verlichting in mijn aquarium met een led digital dimmer

Nou zag ik in de gebruikshandleiding staan dat het mogelijk is om de duur van de zonsopgang en zonsondergang in te stellen. Ik zou namelijk willen dat het wat langer duurt voordat de lampen volledig aan of uit springen nu is het dat het na 5 min zonsopgang of ondergang de intensiteit van de lampen op 100% is.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!
 

Bijlagen

  • 15983556179724053428707611457167.jpg
    15983556179724053428707611457167.jpg
    45.7 KB · Weergaven: 285
Bedankt voor u reactie! Helaas heeft me dit geen duidelijkheid gebracht ik wilde graag weten of je die stand zonsondergang dus rode licht wat langer kunt laten duren.
 
Ik heb deze ook gehad. Volgens mij is het niet mogelijk om de duur van de zons op en ondergang te verlengen.
Ik gebruik nu de TC420, is veel meer mee mogelijk.

PS: Ik ga voor de zekerheid nog ff kijken in de handleiding.

EDIT: Handleiding gevonden. Je kunt alleen kiezen uit de 7 programma’s. Je kunt wel de uiteindelijke lichtsterkte instellen. Ik kan nergens in de handleiding vinden dat je de zonsopkomst en ondergang zou kunnen verlengen. Maar misschien heb je een nieuwere versie dan mij.


Groeten,

Leopard
 
Laatst bewerkt:
Beste leopard
Bedankt voor je bericht!
Is het apparaatje dat jij gebruikt wel instelbaar met de duur van de zonsopgang en zonsondergang? En is deze toepasbaar op de led verlichting van sera?

Gr Stefan
 
Met de TC420 kun je de leds dimmen en verschillende programma’s maken. De rode ledjes van de sera balken doen het bij mij niet met deze controller, maar dat vindt ik niet erg. Ik vindt dat rode er toch niet zo natuurlijk uitzien.
Eventueel zou je met deze controller wel een RGB strip aan kunnen sturen, zodat je wel een rood licht kan maken. Je hebt 5 kanalen om mee te spelen.

TC420 van ledstripkoning

Youtube filmpje

Groeten,

Leopard
 
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: staan een beetje in de verdukking door de echinodorus
      Terug
      Bovenaan