Wat is er nieuw

Sexen van deze Crystal Red's

• Onderwerp starter Onderwerp starter navyblueboss
  • Startdatum Startdatum
N

navyblueboss

Guest
Ik heb voor het eerst een groepje crystals zitten en heb wat gelezen over het bepalen van man of vrouw maar kom er niet uit. Kunnen jullie mij helpen? Geen idee of het op de foto's te zien is en of het genoeg is om het te bepalen, ik heb het idee dat het allemaal mannen zijn maar dat zal wel niet. Ik heb er 10 zitten, dit zijn de eerste 5 die ik een beetje goed op de foto heb gekregen (Foto's naast elkaar behoren tot dezelfde garnaal):

Indentificatie_Crystals_zpshjoehe11.jpg

A en B lijken me mannen, C een vrouw en voor D en E vind ik het erg moeilijk om te zeggen. (Als ik toch zou gokken, D vrouw en E man). Het is best moeilijk om te zien, onder andere omdat ze nog niet volgroeid lijken te zijn. Ik denk dat je wel goed zit met je verhoudingen hoor! 🙂

En wellicht omdat de fotos niet zo geweldig zijn haha. Maar bedankt voor je reactie. Jammer dat er niet gewoon een gevalletje onder hangt, stuk makkelijker.. 😀

Precies @jessicapilon. Ik twijfel ook bij E, gok toch op een man.

Het beste is om de foto te maken zodat je de garnaal vanaf de zijkant kunt zien. 😉

Zelf kijk ik altijd naar de hoogte van het schild vlakvoor de staart zeg maar. Bij mannen is dat veel minder hoog dan bij een vrouw.

Zelf kijk ik altijd naar de hoogte van het schild vlakvoor de staart zeg maar. Bij mannen is dat veel minder hoog dan bij een vrouw.

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Maar ja, blijft lastig hoor vind ik. Was ook meer een educatieve vraag dit, heb het verder nergens voor nodig maar wil ze gewoon kunnen sexen. In ieder geval bedankt!

Sexen met garnalen.... ach je moet wat natuurlijk 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan