Shin Mao 85 liter zeewateraquarium en Reefer 170 Deluxe (Jessicapilon)


En een totaaltje:

bakje op 5 5 17.jpg
 
Gaaf hoor! Zeg maar tegen meneertje heremiet kreeft dat wij hem heel graag willen zien! :6
 
Volgens mij schiet hij steeds in zn schelp zodra hij mij ziet aankomen:'(:'(
 
Echt leuk, en zoals iamand anders al schreef: "later als ik groot ben..."
Lijkt me gweldig dat allemaal te zine ontwikkelen.
 
Nou de komende week willen we een poetsgarnaal halen en daarnaast zullen er binnenkort nog 2 vissen bijkomen maar welke is nog de vraag. In een bak van 85 liter kun je niet al teveel bewoners zetten en er zit al een egel en een kreeft in dus daar moet je ook rekening mee houden;)
 
Als die poetsgarnaal ook de rest van het huis proper maakt krijg ik dit wel verkocht aan mijn vrouw en in het andere geval ...
 
Ja dat zeg ik ook steeds maar meer dan zn middelvinger laat ie niet zien:D:D

Die gekke henkie is nog kleiner dan de vorige en dus erg jong en op de foto zie je nog niks haast van de kleur. Dus of hij moet meer de schelp uitkomen of wat groter zijn.
 
Als die poetsgarnaal ook de rest van het huis proper maakt krijg ik dit wel verkocht aan mijn vrouw en in het andere geval ...

Je moet dan wel ook een uniform voor de poetsgarnaal hebben natuurlijk:D:D
 
Mooi hoor is de bak al wel ver genoeg voor die montipora. Word steeds mooier hoor
 
Volgens Frits kan de Montipora prima met onze waarden. De eerste die we hebben gekocht is al aardig gegroeid:D:D
 
Mooi zo :D heb afgelopen donderdag ook mijn eerste sps stukje geplaatst
 
Ik laat me altijd helpen door WJ en tot nu toe doen ze het wel goed. Het kan misschien altijd beter maar ja het licht van de bak is beperkt met 1W/L pl verlichting.
 
Ok ik doe hetzelfde hoor alles op advies van WJ ;) Aan licht heb ik hier geen gebrek. Maar het ziet er toch prima uit John lijkt mij voldoende verlichting dan toch zo
 
Nou John, is die kreeft nou al tevoorschijn gekomen??

Of moet ik het hier maar bij houden?
kreeftineigenpittigebouillonmetf.jpg
 
O hij is er wel maar ja hij is zo slecht te zien. Hij is echt erg klein nog dus dan zie je eigenlijk niks als je een foto maakt omdat meneer alleen het voorste deel uit de schelp heeft. Zelfs ik heb moeite om hem zo te bekijken.
 

Terug
Bovenaan