Wat is er nieuw

slak en sluiers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter vislover123
  • Startdatum Startdatum
V

vislover123

Guest
ik heb 3 sluiers en ik wil er nog een slak bij doen maar zou niet weten welke! kan iemand me hiermee helpen?

groetjes vislover123

Raar hoor,geef dan eerst antwoord in dat andere topic.
Je wil toch het beste voor je vissen of niet?

Zoals in een ander topic gezegd. Jouw sluiers zitten veel te klein dus het laatste dat je zou moeten willen is nog meer in dat nano-bakje proppen.

Zelfs voor een torenslak en poelslak zou ik het nog niet wensen....

oke sorry maar ben niet zo oud als jullie denken ben aan het sparen voor een mega aquarium!
dus doe alsjeblieft niet zo boos!
ik hou erg van mijn vissen!

plus de vissen zijn ook niet zo groot als jullie denken!

Dat kunnen ze ook niet worden omdat ze te weinig ruimte hebben om te groeien. Daardoor groeien de vissen kapot van binnen en dat is echt heel zielig.

vislover123 zei:
oke sorry maar ben niet zo oud als jullie denken ben aan het sparen voor een mega aquarium!
dus doe alsjeblieft niet zo boos!
ik hou erg van mijn vissen!

Niemand is boos hoor,klinkt misschien niet zo leuk voor je maar is nou eenmaal het verhaal en als je oud genoeg bent om zelf vissen te nemen en te houden is dat toch belangrijk om te weten.

LAat me raden "maar de meneer in de winkel zei..."?

De vissen zijn 6 cm, geef je aan in het andere topic. Best veel te groot voor jouw aquarium.

oke ik ga vandaag een bak van 80x80x80 kopen dat is vast groot genoeg!

Ik vraag me af waar je een bak met die maten vindt, want het is verre van een standaard maat.

80cm is nog steeds te klein...... liefst 1meter nog beter 1.20m

80x80x80 ben ik nog niet tegengekomen.... net als 40x40x40 trouwens.

Met 80x80x80 zit je op ruim 500l. Als dat voor die 3 visjes is zeg ik "Ja, graag!".

ja ok idd maar lijkt me sterk.... Waarschijnlijk een gewone 80 cm bak en dat is te klein.

ik weet niet precies meer heb het briefje al weggegooid! zal vast ietsje kleiner zijn!

vislover123 zei:
ik weet niet precies meer heb het briefje al weggegooid! zal vast ietsje kleiner zijn!
Alle linealen en rolmaten ook weggegooid?

nee maar moet je het persee weten dan

Of de bak 80x80x80 of 80x30x40 is maakt ruim 400 liter verschil dus dat heeft nogal wat invloed op het advies.

oke dan, hij is 80x50x60 heb ik jullie al vertelt da ik hem zelf heb gemaakt

Hoe maak je zo'n bak zelf.

Glas kopen,en in elkaar kitten.
Maar dat zal wel niet.

Nee, daarom. Ik snap wel hoe je het doet, maar in dit geval....... ;-).

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan