Friesian
Well-known member
Heterandria formosa
Deze moest ik ff googlen
Het glas is minder gepoetst omdat ik er minder vaak ververs en dergelijke. Dit omdat het erg kleine dieren zijnHmm..., dat glas mag ook wel eens schoongemaakt, toch?
Heterandria formosa
Deze moest ik ff googlen
Het glas is minder gepoetst omdat ik er minder vaak ververs en dergelijke. Dit omdat het erg kleine dieren zijnHmm..., dat glas mag ook wel eens schoongemaakt, toch?
Zelf controleer ik om de paar uur de komkommer en zuig ze dan af. Ik heb wel de indruk dat als ze er eenmaal opzitten dat ze niet zomaar weggaan hoor.Er zaten slakken op de komkommer met licht uit
Thanks voor de informatie. Iets om te onthouden.Bij mij werkte deze heel goed.
https://www.beest.nl/p/snail-collect-sera-slakkenvanger-9299/
Voor wat die bovenste betreft kan je je geld beter in je zak houden. (De onderste kan ik niet goed bezien.) De slakken, tenzij het grote appelslakken zijn, wandelen in en uit de val.Thanks voor de informatie. Iets om te onthouden.
Ik heb nu deze sinds kort. Afw88 wat het wordt.
https://www.fritskuiper.nl/webshop/aquariumonderhoud/superfish-snail-trap-slakkenval/
Heb de onderste ook gehad. Snapte er niks van aangezien ze er net zo makkelijk in als uitlopen. De aanrader deed het bij mij erg goed. Kon er tientallen per dag uithalen wel lekker spirulina tabletjes indoen.Thanks voor de informatie. Iets om te onthouden.
Ik heb nu deze sinds kort. Afw88 wat het wordt.
https://www.fritskuiper.nl/webshop/aquariumonderhoud/superfish-snail-trap-slakkenval/
Thanks!! Goed om te weten!!Heb de onderste ook gehad. Snapte er niks van aangezien ze er net zo makkelijk in als uitlopen. De aanrader deed het bij mij erg goed. Kon er tientallen per dag uithalen wel lekker spirulina tabletjes indoen.
Ik heb een sponsor, uhh sponsfilter. Met waterwissel ook uitgeknepen.Zou ook eens je filter goed bekijken. Bij mij was dit de opfokplaats van die krengen. Aquarium geheel schoon en dagen later zag je weer wat rond sluipen. Filter en filterslangen vol met slakken en plakken slijm met eitjes.
Kijk op ook op je behuizing. Bij mij zag je hele plakken, soort van doorzichtig harde slijm, op het filterhuis en manden. Misschien kunnen ze niet in een spons filter hoor maar kleine moeite om even te checken anders kom je nooit van die krengen af. Als je de eitjes al weg haal scheelt een stuk.Ik heb een sponsor, uhh sponsfilter. Met waterwissel ook uitgeknepen.
Bij de volgende keer onderhoud kijk ik er weer naar en beter Michelle.Kijk op ook op je behuizing. Bij mij zag je hele plakken, soort van doorzichtig harde slijm, op het filterhuis en manden. Misschien kunnen ze niet in een spons filter hoor maar kleine moeite om even te checken anders kom je nooit van die krengen af. Als je de eitjes al weg haal scheelt een stuk.
Thanks nogmaals. Ik heb het er nu uit gehaald, eerst de garnalen er wat afgeschud. Enkele slakken bleven over.Heb de onderste ook gehad. Snapte er niks van aangezien ze er net zo makkelijk in als uitlopen. De aanrader deed het bij mij erg goed. Kon er tientallen per dag uithalen wel lekker spirulina tabletjes indoen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.