sluierstaart kweken waar te beginnen?


Waarom willen kinderen altijd kweken?
 
Hoe kan jij nou weten dat ik een kind ben? Want dat niet waar haha.
 
Zo kom je wel over sorry dat ik het zeg...

We hebben ook iemand van 11 hier die overkomt als een volwassen kerel.
 
Hahaha nee waarschijnlijk wat irritatie doordat veel verschillende mensen andere dingen zeggen sorry.
 
Tja, zoveel mensen, zoveel wensen, he.

Maar ik zou geen goudvissen in 30 l. water willen Proberen te kweken.

Wat niet lukt, ze zijn nog te jong.
 
Ja ik heb de grooste toch ong een half jaar maar hij word niet groter veel zeggen.dat ze gewoon naar de grote van de bak groeien en dat het geen kwaad kan. Er zijn er zelfs die in de viskom leggen.
Maar die mop heb ik gemaakt omdat er toch eentje steeds achter de grooste aan bleef jagen.
 
Ik zou daar gewoon aan vasthouden, die stelling van de vissenkom.

En wat ze vertelleen zijn allemaal leugens, dat ze vergroeien.

Ondervinding is de beste leermeester, alleen zonde van je vissen.
 
Ja ik zal kijken voor een wat grotere want ik wil mn aquaruim van nu houden voor de jong
 
Foutje gemaakt. Kan de besten gebeuren. Maar het niet inzien vind ik jammer...

Want bedenk wel: als je nu zou handelen (lees: de diertjes onderbrengen in een formaat aquarium of vijvertje waar ze w�l thuishoren) hebben ze waarschijnlijk nog wel een goed leven voor zich, waar het in dit bakje slechter en slechter zal gaan.

~ Ivo
 
Mascha&Ivo zei:
Foutje gemaakt. Kan de besten gebeuren. Maar het niet inzien vind ik jammer...

Want bedenk wel: als je nu zou handelen (lees: de diertjes onderbrengen in een formaat aquarium of vijvertje waar ze w�l thuishoren) hebben ze waarschijnlijk nog wel een goed leven voor zich, waar het in dit bakje slechter en slechter zal gaan.

~ Ivo

Helemaal mee eens.
zoals de situatie nu is, is het niet normaal en waardig leefbaar voor de vissen. Zo snel mogelijk een vijver voor de goudvis zoeken en een bak die groot genoeg voor de sluierstaarten is aanschaffen of de vissen weg doen is in mijn ogen de enige goede oplossing.
 
Hoe wil je die visjes gezond gaan opkweken als de ouders niet eens genoeg ruimte hebben? Die visjes hebben dan van het begin af aan een achterstand en worden allemaal stumperds. Daar is toch geen lol aan?
 

Terug
Bovenaan