Sluierstaart verkleurt


E

Ennazus

Guest
Hallo,

Nu zat ik laatst oudere foto's te kijken van mijn sluiers en nu zag ik bij een sluier dat hij al zijn wit aan het kwijtraken is. Heeft dit een reden? En kan dit kwaad? Of is dat normaal dat dat in de loop van de tijd gebeurd.. bij die andere zie ik namelijk geen verandering. Ik vraag dit omdat het de vis is die ook een beetje bovenin bleef drijven. (zie andere post).

Hoor het graag!

IMG_3027.PNG
Van een paar maanden terug
IMG_3029.PNG
Op dit moment.
 
Volgens mij hoort dat bij het ouder worden. Een van mijn vissen was eerst half bruin / half goud. Nu wordt het bruin steeds donkerder en minder en het goud steeds meer.

Wal-e jong.jpg


IMG_20180601_221240.jpg
 
Zijn toverballen. Kunnen soms geheel van kleur veranderen. Zo heb je een zwarte en een week later is hij bijna geheel oranje. Verrassing:)
 
Zijn toverballen. Kunnen soms geheel van kleur veranderen. Zo heb je een zwarte en een week later is hij bijna geheel oranje. Verrassing:)

Haha oke! apart maar goed om te weten!
 
Ook niet schrikken als je witte stippen zie op borstvinnen en kieuwdeksels. paaipukkels. Wit op wen kan wengroei zijn. Zijn allemaal dingen die je tegen gaat komen en aardig van kan schrikken als je niet weet wat het is.
 
Ook niet schrikken als je witte stippen zie op borstvinnen en kieuwdeksels. paaipukkels. Wit op wen kan wengroei zijn. Zijn allemaal dingen die je tegen gaat komen en aardig van kan schrikken als je niet weet wat het is.

Oke! Goed dat je het zegt, dankje. Ik zie inderdaad geregeld witte stukken/ pluisjes op de wen zitten, maar dat gaat dan ook weer weg. Schrok daar eerst ook van.
 
De vis op mijn profiel foto was knal oranje toen ik hem kocht is nu bijna helemaal wit mijn andere was hoofdzakelijk wit met een paar oranje vlekken en deze is nu bijna helemaal oranje.
 

Terug
Bovenaan