Wat is er nieuw

Sluierstaarten: groenvoer /Aquasafe

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rowdy
  • Startdatum Startdatum
R

Rowdy

Guest
Ik lees dat sommigen hun sluiers groente voeren. Ik heb ze nog nooit groente gegeven. Wat zou ik ze kunnen geven en kunnen ze er wel tegen als ze het niet eerder gekregen hebben?

Verder vroeg ik me af wat het advies is met water verversen. Gebruiken mensen hier Aquasafe als ze nieuw kraanwater toevoegen? Hangt de noodzaak af van de regio waar je woont? Of is het altijd goed om te gebruiken? Ik heb het vroeger gebruikt maar het is al een poosje op en ik merk geen verschil.

Aquasafe is vooral een goed middel voor de portemonnee van de fabrikant en winkelier. 😉

Ontvelde erwtjes vinden ze erg lekker en daar kunnen ze prima tegen. Voer alleen niet te veel. Want het schijnt laxerend te werken.

Mogen dat diepvries erwtjes zijn, en moet je die dan eerst koken?
Ik las ook dat je komkommer kunt voeren?
Geen Aquasafe meer dus! 🙂

Moet je eerst opzoeken wat aquasafe doet.
wat zit er in kraanwater wat ook beperkt goed voor ons is.

Er wordt zo vaak geroepen, niet gebruiken.
Kost allen maar geld.

Als zoiets nu 3 of 5 euro kost, wat maakt dat dan uit.

Is dan 2 biertjes minder.
ER wordt voor honderd euro vis ingezet. en op dat punt, zegt men ,doet niets.

Easy-Life vloeibaar filtermedium - Arjan's aquarium site

www.dewinters.nl/overige/easy-life.htm

Op deze pagina wordt de waterverbeteraar Easy-Life vloeibaar filtermedium ... product werkt (wat ik zelf jammer vindt) kan op de site van Easy-life wel zeer .... Je ziet het zelf met jouw antennebaars....met Easy-Life doet ie het gewoon beter

Nou ,voor die 5 euro gebruik ik het wel.

Easylife is een uitzondering.

De meeste overige producten zijn geproduceerd voor water zoals je in Amerika hebt, met veel chloor en andere troep

Ok dus Easylife is wel goed voor ze. Dan ga ik dat eens proberen.

Heeft er nog iemand advies over groente en ander voer voor sluierstaarten? Ze krijgen nu mini sticks van Tetra Goldfish, Gold Japan voor exotische goudvissen. Of is dit alles wat ze nodig hebben?

Olympus zei:
Easylife is een uitzondering.

De meeste overige producten zijn geproduceerd voor water zoals je in Amerika hebt, met veel chloor en andere troep

Wij zijn toch niet in Amerika.

Ook hier zitten stoffen, die net aan de norm zitten.
Maar toch liever helemaal niet voor in aquarium.

Je kan allerlei groente proberen, het is maar net wat ze eten. Zo af en toe krijgen ze ook fruit hier haha.

Bij mij krijgen ze:
- sperziebonen
- worteltjes
- doperwten
- banaan
- mandarijn

Over het algemeen is het zo: als ik groente kook, dan krijgen zij ook een beetje.

Bij mij eten ze ook wat de pot schaft 🙂
Behalve ui achtige dingen zoals ui en prei enz..
Hier vinden ze sperzieboontjes en rode bieten het aller lekkerst!

Ik gebruik wel aqua safe, of het klinklare onzin is, of het werkt echt joost mag het weten maar het geeft mij een goed gevoel over de vissen en ze zijn gezond 🙂

Ho, dit is van alweer een tijdje geleden. had ik niet gezien

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan