E
EvdLaan
Guest
Mijn vrouw en ik zijn zojuist begonnen met onze tweede vijver. De eerste was met PVC folie en deze ging lek. Tevens hadden we verschillende soorten goudvissen erin zitten, zoals Shubinkin, Sluiers, Windes.... Niet was geen goede combi. We hebben alle nog 3 sluiers gehouden en de rest bij mijn ouders in de vijver gedaan.
We willen vanaf nu alleen maar sluierstaarten in onze vijver houden. Ik lees op internet verschillende verhalen dat dit wel kan en sommigen zeggen weer van niet. Op dit moment hebben we 6 sluiers en daar komen nog 4 nieuwe bij. Deze schijnen van hoge kwaliteit te zijn en komen volgende binnen.
Om de vissen te beschermen hebben we volieregaas op aluminiumframe laten maken. Zo kunnen er geen reigers en katten bij de vissen komen.
Daarnaast hebben we 2 zuurstofplanten en 1 waterlelie in de vijver.
Dit is onze vijver:
We willen vanaf nu alleen maar sluierstaarten in onze vijver houden. Ik lees op internet verschillende verhalen dat dit wel kan en sommigen zeggen weer van niet. Op dit moment hebben we 6 sluiers en daar komen nog 4 nieuwe bij. Deze schijnen van hoge kwaliteit te zijn en komen volgende binnen.
Om de vissen te beschermen hebben we volieregaas op aluminiumframe laten maken. Zo kunnen er geen reigers en katten bij de vissen komen.
Daarnaast hebben we 2 zuurstofplanten en 1 waterlelie in de vijver.
Dit is onze vijver: