J Jeroen Huitink Guest 6 mei 2016 #1 De bak doet het weer, wil wat nieuw groens erin. Wat groeit wel lekker snel (en houdt dus de algjes mee weg) maar is ook nog wel een mooie plant?
De bak doet het weer, wil wat nieuw groens erin. Wat groeit wel lekker snel (en houdt dus de algjes mee weg) maar is ook nog wel een mooie plant?
kellemes Well-known member Lid geworden 8 december 2012 Berichten 5,169 Locatie Kan alle kanten op.. 6 mei 2016 #2 Ik weet niet wat jij mooi vind.. Is Hydrocotyle leucocephala (braziliaanse klimop) wat?
Topicstarter Topicstarter J Jeroen Huitink Guest 6 mei 2016 #3 Leuke bladeren wel, lees dat die wellicht heel snel groeit. Iemand nog andere idee�n? Kellemes: Zit ik met deze klimop aan zaken als co2 vast, of redt ik dat ook zonder? Jeroen
Leuke bladeren wel, lees dat die wellicht heel snel groeit. Iemand nog andere idee�n? Kellemes: Zit ik met deze klimop aan zaken als co2 vast, of redt ik dat ook zonder? Jeroen
J JoeriD Guest 6 mei 2016 #4 Dit is , vindt ik persoonlijk, een hele mooie snelgroeiende zuurstofplant. myriophyllum mattogrossense sp red Heb ik zelf ook in mn bak staan. Gebruik geen co2( maak alleen gebruik van 2ml easycarbo pd)
Dit is , vindt ik persoonlijk, een hele mooie snelgroeiende zuurstofplant. myriophyllum mattogrossense sp red Heb ik zelf ook in mn bak staan. Gebruik geen co2( maak alleen gebruik van 2ml easycarbo pd)
M Mascha&Ivo Guest 7 mei 2016 #6 Hydrocotyle leucocephala kan zonder CO2 en is inderdaad een snelle groeier Hygrophila polysperma (het genoemde Belgisch groen) hetzelfde verhaal Ceratopteris is wellicht ook wat, als drijver.
Hydrocotyle leucocephala kan zonder CO2 en is inderdaad een snelle groeier Hygrophila polysperma (het genoemde Belgisch groen) hetzelfde verhaal Ceratopteris is wellicht ook wat, als drijver.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 129,383 Leeftijd 60 Locatie Groningen 18 mei 2016 #8 http://www.aquariumplantenshop.nl/limno ... ssiliflora Er staat dat deze vele licht behoeft mnaar in een 60cm en een nano hier groeit het erg hard en daar krijgt deze plant dus niet echt veel licht.
http://www.aquariumplantenshop.nl/limno ... ssiliflora Er staat dat deze vele licht behoeft mnaar in een 60cm en een nano hier groeit het erg hard en daar krijgt deze plant dus niet echt veel licht.
B bartman Well-known member Lid geworden 7 augustus 2011 Berichten 728 Leeftijd 44 Locatie Lisse 19 mei 2016 #9 Sterrenkruid (heteranthera zosterifolia) is ook een mooie snelle groeier, met mooi fris groen kleurtje.
Sterrenkruid (heteranthera zosterifolia) is ook een mooie snelle groeier, met mooi fris groen kleurtje.