Software easy time controll Kitelight

E

Erwin P

Guest
Dag Aquariumvrienden,

Ik heb vorige week een mooie bak overgenomen van mijn neef met Aulonocara Cichliden.
www.facebook.com


Hij heeft ook een led controller van Kitelight maar is de software kwijt voor het programmeren.

Kan iemand mij hier misschien bij helpen want ik kan de software nergens krijgen en van Kitelight reageren ze niet.

Bedankt alvast!

Groetjes Erwin
 
Erwin,

Bel ze eens op. +31 651 768707

Er zijn wel meer bedrijven die slecht reageren op e-mail, zonder dat ze daarom klantonvriendelijk zijn. Ze zijn gewoon misschien minder goed georganiseerd, of is toevallig degene die dit soort mails moet beantwoorden laks of lui.

Een telefoontje, da's confronterend, dat kunnen ze minder makkelijk negeren.
 
goedendag,

Bedankt voor de reactie. Ik heb ze al gebeld maar ze zeiden dat ik ze moest mailen. Ik zal vanmiddag nog een keer proberen te bellen :).

Ik dacht ik vraag het hier ook even. Er is namelijk al een discussie over deze controller of misschien weet iemand wel een andere oplossing haha.
 
Oh ze zullen wellicht nu wel reageren wanneer je een mailtje stuurt.

Beter asap een mailtje sturen, dan zit het vers in hun geheugen dat jij degene was die belde. Zo'n groot bedrijf lijkt het me niet.

Als je mailt, dan ben je geen mens, maar iets abstract onpersoonlijk. Je bent bijna 'een ding'.

Als je belt, ben je plots een mens van vlees en bloed met een stem. Voor mensen doen andere mensen al eens meer moeite.

Reageren ze alsnog niet op je mail, aanvaard dan de uitleg niet dat het per mail moet gebeuren, vertel dat je dit al tig keer hebt geprobeerd (dan voelen ze zich schuldig en willen ze je echt wel helpen).

Komt wel goed :)
 
Heer Stefan,

Super bedankt voor de link.

Heb je misschien ook de programmas voor mij zoals bewolkt, zonsopgang, zonsondergang, schemering. Dan heb ik een indicatie van de instellingen :)

Groetjes Erwin
 
Jazeker die is hier te downloaden.
Is een zipje met een aantal voorbeeld programma's
 
Terug
Bovenaan