software kitelight easytime controller

L

L3ct3r

Guest
Hallo,

ik zit normaal op een ander forum (be) maar daar kan niemand mij helpen, vandaar dat ik hier een account heb aangemaakt :)

Ik heb mij een tijdje geleden een easytime controller gekocht en ge�nstalleerd. Nu dat ik verlof heb merkte ik dat de verlichting om 23.30h uitgaat, na wat dingen onderzocht te hebben merkte ik dat mijn pc software geen rij heb bij 22h30 (heel gek).

Ik heb al geprobeerd om de software opnieuw te installeren maar dit helpt niet.
kan iemand mij dit doorsturen oid?

Alvast bedankt :D
 
echt gek, ook hier heb ik niet de optie om percentages in te stellen om 23.30h?

weet iemand wat dit kan zijn?
 
Er al eens aan gedacht Kitelight te benaderen?
Niet dat hulp niet ook van hier kan komen, maar iets met op meerdere paarden wedden ;)

Succes!

~ Ivo
 
Je moet een nieuwe package maken. Eehm even uit mijn hoofd, Package --> new package.

Naam aangeven, bv. Aquarium.

Dan nieuwe mode aan maken, dat kan met het knopje dat ik omcirkelt heb hieronder:

786162zanziee_0_82_naamloos.jpg


Daarna kun je een compleet programma zelf maken, beter dan de standaard Kitelight programma's, vooral omdat je LED niet zo lang aan moet hebben (ivm. overbelichting) en je de LED beter op 90% kunt laten draaien ivm. duurzaamheid. (bovenstaand voorbeeld is dan niet goed natuurlijk, ik heb een topic waar ik mijn programma in heb staan, deze vind je hier; http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ost1533287 )

Hoop dat het lukt!
 
antwoordje van kitelight terug gehad.

Hij zegt dat hij het probleem kent, hij heeft zelf 2 laptops waar de software opstaat.
En je raad het al, ��n van zijn laptops heeft ook de mogelijkheid niet om 23.30h in te stellen.

Hij stelde voor om het te installeren op een andere pc (heb ik niet echt).

nu zit ik met een probleem :stom:

edit: check mijn programma, hij eindigt op 23h
fnmhX3BwJ5Th9H6bvmigfw6QJQ4B3-v6.jpeg
 
Programma even opnieuw installeren? Kun je niet scrollen of met enter naar beneden? Groter maken van het schermpje?
 
Nee alles al geprobeerd, ik zou niet weten wat ik nog kan doen.

't is trouwens maar een beperkt programma, het scherm is bv niet groter of kleiner te maken.
 
Misschien heel gek, maar ja proberen kan altijd.
Even CTRL ingedrukt houden en met je muiswiel scrollen, hiermee zoom je in en uit, mogelijk dat je dan ineens een verdwaalde regel ziet.
 
Geveltje zei:
Misschien heel gek, maar ja proberen kan altijd.
Even CTRL ingedrukt houden en met je muiswiel scrollen, hiermee zoom je in en uit, mogelijk dat je dan ineens een verdwaalde regel ziet.

had ik ook al aangedacht, + - ook geprobeerd, alle opties gecheckt van het programma.

Is er misschien iemand die mijn huidige schema's op zijn pc kan inladen, en dan 23h30 kan instellen, en me deze dan terug mailt?
Of werkt het niet op deze manier?

het is behelpen want dan ik ze daarna weer niet veranderen.
 
En als je nog een mode aan maakt? mode_2 in dit geval.. kun je dan wel tot 23.30?
 
zelfs als ik 1 van de 20 voorgeprogrammeerde neem zie ik de regel niet
 
Je mag het anders wel eens opsturen naar mij of online zetten (https://www.wetransfer.com/).

Kun je bestand even uploaden (stuur gelijk even je installatiebestand mee van de kitelight software, misschien zit daar de fout in ;) ).

Linkje moet je daarna hier even plaatsen natuurlijk!
 
Vrijdagavond ook een controller aangeschaft.
Zelf naar Rotterdam gereden om het af te halen, vergiste ik me even.
Dacht dat ik naar een grote loods moest maar het was bij iemand in een schuurtje in de achtertuin :D
Een hele aardige man en neemt de tijd voor een goede uitleg en een praatje hoe het apparaat tot stand is gekomen. Maakte nog een leuk prijsje voor de complete set die ik mee nam. Het lijkt wel een promotie praatje :engel: maar ik was erg te spreken over deze meneer.

Maar goed terug naar het onderwerp :sorry: , ik heb geen problemen met de software. Ik zie tot 12:30 uur en als ik de waardes invul komt mijn scherm ook tot 23:30 uur.
Mocht het niet lukken met Zanziee, stuur dan even een PB en zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.
 
kan je even uitleggen wat je met installatiebestand bedoeld?

hier zijn mijn bestanden: http://we.tl/ZM7p03Q1c2

ik zou om 23.30h dit willen hebben:

ch1 10%
ch2 40%
ch3 30%
ch4 0%
ch5 0%
 
Aan het schermafdruk te zien maak je gebruik van een oude versie van de software, er is al enkele jaren een nieuwere versie beschikbaar.
Misschien kun je kijken of je dmv de update optie kan upgrade naar de laatste versie.

Je zou hetzelfde moeten zien als in de schermafdruk van Zanziee.

Lauwrensz
 
daarom dat ik eerst vroeg als iemand zijn programma kon doorsturen, de software die iemand op dropbox geuploaded had is dezelfde als mij..
 
Ik kan de software volgende week wel met je delen, nu zal het niet lukken omdat ik op vakantie ben.
 
zanzie dat is ook de 1.0 software, kan dit?

het lijkt een kopie te zijn van de inhoud die op de bijgeleverde usb staat


@lbakker, mocht het tegen dan niet opgelost zijn stuur ik je even een pb :)
 
Bij mij is het ook 1.0, onder help staat about, daar staat bij mij dat het van 6/21/2012 is.
 
hu echt gek, zou het echt aan mijn pc kunnen liggen?

(normaal) niet aan de specificaties oid want ik heb een zeer goede pc.

en ik gebruik windows 7.
 
Heb je niet iemand waar je het even kan testen op een andere pc, zelf heb ik hem op de laptop staan. Lekker handig omdat ik dat ding tegen de kast heb geschroefd :D
Mocht het daar dan wel werken dan zit het toch in jou PC
 
Als mijn vriendin terug is van haar reis kan ik haar laptop gebruiken, maar dat is volgende week pas.

nu dus enkel mijn toren hier in huis aanwezig.

he he ik word altijd een beetje zenuwachtig als er een technisch probleem zonder logische verklaring is.
 
Maak eens een nieuw account aan in Windows 7,via het configuratiescherm. Kan in je profiel zitten..
 
ja! Nu kan ik plots wel gewoon 23.30h instellen


is er iemand die me hier een logische verklaring voor kan geven? Want dit lijkt me volledige at random :S
 
Een nieuw account maken werkt ? :)

Dan zit er waarschijnlijk ergens iets fout in je account, heb het wel eens vaker gehad (maar dan met bijvoorbeeld een internet programma opstarten dat niet werkt, nieuw account maken gaf toen oplossing).

Denk dat het ergens te maken heeft met een instelling in je register. Ook al de-installeer je het programma, in je register blijft altijd een instelling achter. Wanneer je opnieuw installeert pakt hij de oude instellingen weer.

Fijn dat het met een nieuw account wel kan, nu rustig gaan kijken of je alles even over kan zetten (documenten etc.).
 
Soms iemand die een voorbeeld heeft van een mooie zonsopkomst /dag /zonsondergang ?
 
weet iemand of de software ook op een mac werkt?
 
Mijn bestelling is binnen, nu komt het knutselen zal wel ff duren, maar ik zal foto's maken. Stukje profiel is van een totaal van 1 meter. Bedoeling is om dit of een deel ervan in mijn fluval Edge II in te bouwen, zal krapjes worden.

75HOQ7GtfJ4mnpEL7mM1LZttOSypaZHi.jpeg
 
Terug
Bovenaan