Wat is er nieuw

Solarstinger led sunstrip. Hoe te installeren?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joshua1302
  • Startdatum Startdatum
J

Joshua1302

Guest
Eindelijk heb ik dan mijn LED binnen en nu wil ik ze deze week gaan ophangen, maar er zit dus geen handleiding bij...

iemand enig idee waar ik die kan vinden? Ik heb al gegoogeld maar er is niks te vinden...


HELP!!!
 
Heb je alleen de strip besteld? Heb je er ook bevestiging bij gekozen?

Apo site;

Z-holder: Door de speciaal ontworpen Z-holder, kunt u de LED Sunstrip gemakkelijk op de rand van het aquarium neerleggen. Tevens kunt u met de Z-holder de LED Sunstrip in een lichtkap vast monteren.
T8/T5 holder: Met de T8 of T5 holder, kunt u heel gemakkelijk de LED Sunstrips in een normale T8 of T5 lichtbalk plaatsen, in plaats van de TL's.
De T8 of T5 lichtbalk wordt alleen nog maar gebruikt als drager voor de LED Sunstrip.
Bridgeholder Met de Bridgeholder kunt heel makkelijk de LED Sunstrip aan de rand van het aquarium monteren.
Flat holder Met de Flat-Holder kunt u de LED Sunstrip vrij vlak plaatsen aan uw lichtkap.
 
Sorry ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd... Het ophangen is niet het probleem. Ik wist inderdaad al dat ik er speciale mkntage beugeltjes bij moet kopen.

Het gaat meer om het koppelen van de verlichting aan de transformator. Ik heb even zitten frutselen, maar snap er nog geen reet van. Ik zal even wat fotos plaatsen. Dan wordt mn vraag misschien wat duidelijker.

En inderdaad misschien even de fabrikant mailrn. 🙂
 
Ik had een deel van mijn leds via kitelight gekocht. Heb ook een paar keer heen en weer gemaild om het werkend te krijgen 😉
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Ed Tensen: 8 Acro's rijker
      Terug
      Bovenaan