Wat is er nieuw

Soort cichliden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lawz
  • Startdatum Startdatum
L

Lawz

Guest
Beste mensen,

Ik heb recentelijk een aantal vissen gekregen omdat deze weg moesten. Mijns inziens zitten zij momenteel in een te klein aquarium. Om deze reden moet ik weten om wat voor soort cichliden het gaat zodat ik hen een beter thuis kan vinden. Ik dacht zelf aan pseudotropheus saulosi.

Bij voorbaat dank.

one.jpg
two.jpg

ps: De verwarming in de achtergrond staat momenteel uit. Ze moesten zo snel mogelijk uit een ton die was afgekoeld tot vijftien graden celcius en dit was mijn enige oplossing.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn gevoel zegt ook de Saulosi, al ben ik absoluut geen kenner. Wel ben ik op zoek naar de Saulosi. Ik weet niet of je in het noorden van nederland woont, maar anders heb ik wel interesse, al is de verhouding niet ideaal (ik tel 5 mannetjes en 7 vrouwtjes?)

5 mannetjes en 9 vrouwtjes indien het om Saulosi gaat. In woon in Limburg.

5 mannetjes en 9 vrouwtjes indien het om Saulosi gaat. In woon in Limburg.
Limburg-Friesland is wel het uiterste. En na een redding 3,5 uur rijden lijkt me niet zo tof voor de visjes.
Hoop dat iemand snel uitsluitsel geeft en dat je een plekje voor ze kan vinden. Wel tof dat je ze hebt gered!

Limburg-Friesland is wel het uiterste. En na een redding 3,5 uur rijden lijkt me niet zo tof voor de visjes.
Hoop dat iemand snel uitsluitsel geeft en dat je een plekje voor ze kan vinden. Wel tof dat je ze hebt gered!
Al woonde je in Noorwegen dan zou de autorit Limburg- Noorwegen nog geen problemen geven. Wat denk je hoelang die vissen onderweg zijn van de Aziatische kweker naar Nederland?

Misschien gaan jullie wel beiden naar het vivarium en kan daar de overdracht plaats vinden?

@Botia helaas ga ik niet naar Vivarium. Daarnaast vind ik 7 uur rijden iets teveel van het goede, naast de kosten die ik dan moet maken....

Daarnaast heb ik niet de middelen die een professioneel exportbedrijf heeft mbt de zorg van de vissen. Tuurlijk zal het vast goed gaan. Maar als er iemand dichterbij woont is dat natuurlijk een veel betere optie.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan