Yilleke
Well-known member
Ik heb een zakje spirulinapoeder gekocht maar heb geen idee of het zo in de bak kan of dat ik het ergens mee moet mengen. Dus wat doe ik met spirulinapoeder.
Yilleke zei:Ik heb een zakje spirulinapoeder gekocht maar heb geen idee of het zo in de bak kan of dat ik het ergens mee moet mengen. Dus wat doe ik met spirulinapoeder.
Ludger zei:Yilleke zei:Ik heb een zakje spirulinapoeder gekocht maar heb geen idee of het zo in de bak kan of dat ik het ergens mee moet mengen. Dus wat doe ik met spirulinapoeder.
Dat is wel mogelijk, pas wel op dat je niet teveel erin gooit anders verandert je aquarium naar een groene waas. Je kan ook een voedersteen maken voor meervallen:
http://www.hobbykwekers.nl/artikelen/it ... n-het-eten
Biologist zei:Kan heel goed dat je daar een slakkenexplosie van krijgt. Zie ik hier ook als ik perongeluk wat te veel voer. En van dat spirulinapoeder wordt natuurlijk bij lange na niet alles opgegeten als je dat zo in het aquarium gooit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.