Spons filter gezocht xl


V

Vinz

Guest
Hallo weet iemand waar ik deze kan kopen vindt in nl alleen maar kleintjes,heb contact gehad met buitenland die deze verkoopt maar dan kost het verzenden 20 euro helaas

Screenshot_20190513-144213_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20190504-230318_YouTube.jpg
 
Misschien is het makkelijker als je wat info geeft in wat voor filter het zit
 
Moeten het echt die vierkante zijn, of mogen het ook ronde xl uitvoeringen zijn?
 
Moeten het echt die vierkante zijn, of mogen het ook ronde xl uitvoeringen zijn?


Vierkant is het makkelijkst om dat midden in een binnen vijver te zetten,

En gelijk op de andere reactie te beandwoorden dit wat je op mij foto ziet is een filter daar wordt alleen een luchtpomp op aan gesloten aan een klein tutje die vast zit aan de pvc buis door dat de bellen naar boven gaan wordt er vacuüm gezogen, waardoor het vuil in de bak in de spons wordt gezogen,

Dus ergens zelf het foam kopen schiet niet op zoek een compleet setje waar de pvc verbinding bij zit,
 
Rietje en dan zelf blokje maken en inkeping erin en dan rietje erin en slangetje erop?

edit nee dus
 
Ik ben der helaas nog niet over uit hoe en wat ik ga doen haha wat is de grootste volgens jullie te koop in Nederland ‍♂️
 
Dit wordt de bak waar ik het in zal gebruiken salontafel bak voor de fancy goldfish
 
Beetje late reactie maar kijk eens naar afdeling aangeboden laatste advertentie van nicolientjeW. Lijkt er wel op. Staande sponsfiltertjes
 
Ik denk dat alleen een sponsfilter sowieso niet voldoende zal zijn voor de genoemde vissen?
 
Ja ik denk dat ik maar 2 kleinere neem dan kan nergens iets vinden wat in de buurt komt wat ik wou helaas
 
In je eerste bericht vraag je waar je de filters van je voorbeeld kan kopen en is de grootste 4 inch.
4 inch is ongeveer 10 cm, in mijn ene link staat een sponsfilter van 11 bij 15 cm en is dus zelfs groter.

Of ben ik mis?
 

Terug
Bovenaan