D de marte Guest 14 november 2014 #1 Wat kan ik het beste doen? Water wordt dadelijk met ong 3000 liter p/u opgepompt. Pvc is 20 mm. Spraybar of normale uitstroom?
Wat kan ik het beste doen? Water wordt dadelijk met ong 3000 liter p/u opgepompt. Pvc is 20 mm. Spraybar of normale uitstroom?
Crash Cowboy Well-known member Lid geworden 9 oktober 2014 Berichten 2,191 Locatie Nijmegen 14 november 2014 #3 Ik zou kijken hoe je overal in je bak stroming krijgt, zonder dead spots. Proberen dus !
Topicstarter Topicstarter D de marte Guest 14 november 2014 #4 Discus houdt toch niet van stroming???
R roy_c Guest 14 november 2014 #5 Ze kunnen best wat hebben hoor 😉 Ik heb gewoon een rustige stroming door de bak, met een spraybar beweegt het oppervlak te hard naar mijn zin.
Ze kunnen best wat hebben hoor 😉 Ik heb gewoon een rustige stroming door de bak, met een spraybar beweegt het oppervlak te hard naar mijn zin.
M Marcje1968 Guest 14 november 2014 #6 3000 liter volgens de fabrikant, 1,5 meter opvoer en je bent de helft kwijt 🙂 Ik zou eerst eens kijken zonder spraybar en indien nodig kun je er altijd nog 1 aanleggen. En discus kan wel iets stroming hebben hoor.
3000 liter volgens de fabrikant, 1,5 meter opvoer en je bent de helft kwijt 🙂 Ik zou eerst eens kijken zonder spraybar en indien nodig kun je er altijd nog 1 aanleggen. En discus kan wel iets stroming hebben hoor.
Topicstarter Topicstarter D de marte Guest 14 november 2014 #8 Ben niet helemaal simpel. Snap dat er altijd verlies is