Wat is er nieuw

Spraybar "richten"

• Onderwerp starter Onderwerp starter mekkerink
  • Startdatum Startdatum
M

mekkerink

Guest
Hoi formumleden,

Ik heb nu sinds een aantal een jbl e901. Ik heb de spray bar gericht tot net iets onder het water. Is dit goed of is het juist de bedoeling dat de spraybar boven het water sproeit? Ik heb namelijk nu wel allemaal kleine luchtbelletjes aan de oppervlakte.

BVD Maikel

Eraf halen,en zo de bak in laten gaan.

Hoe bedoel je Bertus geen spraybar. De "uitstroomkap" die er ook bij zit erop plaatsen? En dan onder water

Er zijner die de buis eraf halen,,ARIE O. en het water zo de bak in laten lopen.

Ik ook.

Waarom geen spraybar dan?

Tja, als jij hem wilt,hou je hem.
Waarom ook niet.

Laat ik de vraag anders stellen. Waarom gebruik jij geen spraybar dan?

Ik heb een spraybar over bijna de hele lengte van de bak. Zou niet anders meer willen. 🙂

Ik laat het water langs de achterkant in de bak stromen dan kets het tegen de zijkant,en wordt weggezogen.

In de 1.20m bak heb ik 2 uitstromen haaks de bak in. midden en rechts.
Links is de aanzuig.

Crash zei:
Ik heb een spraybar over bijna de hele lengte van de bak. Zou niet anders meer willen. 🙂

Ik zag hem ,ja. grijs electra buis?

Bertus zei:
Ik zag hem ,ja. grijs electra buis?
Klopt. Ben nog op zoek naar een zwarte uitvoering.

Kom je in vloerverwarmings buis,denk ik?

Of tyleen.16 mm.
Als je dat kunt bemachtigen.

Dat probleem met die belletjes heb ik ook gehad bij de JBL e1501. Is een kwestie van het uiteinde van de spraybar (dopje) er af halen en hem zo even door laten lopen. Vervolgens dopje er weer op en je bent er vanaf als het goed is 🙂 Dit alles wel onder water doen 🙂 was bij mij in ieder geval wel en anders even zachtjes met de pomp schudden of een beetje scheef houden kan ook nog gewoon lucht zijn wat zich in je filter bevind.
ik heb mijn spraybar helemaal onder water zitten en dan richting het water oppervlak gericht. Zorg er wel voor dat je geen golf slagbad krijgt maar dt is prima te regelen met de hendeltjes waarmee je de water toevoer naar en van het filter regeld 😀 Draait je filter al wat langer dan ga je merken dat de stroming wat minder word en kun je de toevoer en afvoer weer wat verder open zetten 🙂

Thanks

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan