Stabilisatiestang


Bakker85

New member
Lid geworden
30 november 2020
Berichten
4
Leeftijd
39
Goedemiddag allemaal,

Sinds gister ben ik trots bezitter van de Trofis Basic 80. Ik ben er een lange tijd tussenuit geweest en nu wil ik de hobby graag weer oppakken, dus gister bij Zoo&Zo (prachtige winkel trouwens) een nieuwe bak gehaald.

Nu mijn vraag; er zit in het midden van de bak een stabilisatie stang en deze zou er mijn inziens uitgeklikt kunnen worden, als ik de stang beweeg zit er speling op alleen krijg ik deze niet los. Ik wil hem er even tussen uithalen omdat ik dan makkelijker mijn achterwand kan plaatsen zonder teveel te hoeven zagen.

Ik durf echter niet teveel kracht te zetten en hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen?

Ik heb een foto bijgevoegd waarop de onderkant is te zien en waar ik hem vermoedelijk ergens zou moeten kunnen los klikken...

Graag hoor ik wat ik kan/moet doen

Met vriendelijke groet,
Ramon
 

Bijlagen

  • 20211017_131455.jpg
    20211017_131455.jpg
    140.4 KB · Weergaven: 106
Voor zover ik weet zijn die niet gemaakt om los te maken. Kans dat je de stabiliteit van de verbinding verlaagd en/of kapot maakt.
 
Hoi Micha,

Bedankt voor je reactie. Normaal gesproken zitten ze altijd vast, maar deze zit met een soort kliksysteem bevestigd waardoor ik dus vermoed dat het losgeklikt kan worden en na de tijd weer terug gezet kan worden
 
Hoi Micha,

Bedankt voor je reactie. Normaal gesproken zitten ze altijd vast, maar deze zit met een soort kliksysteem bevestigd waardoor ik dus vermoed dat het losgeklikt kan worden en na de tijd weer terug gezet kan worden
Je hebt ook hoopjes systemen die eenmalig kunnen klikken
 
Je hebt ook hoopjes systemen die eenmalig kunnen klikken
Daar heb je ook weer gelijk in. Dan zal ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen en er niet verder aan rommelen
 
Daar heb je ook weer gelijk in. Dan zal ik toch maar het zekere voor het onzekere nemen en er niet verder aan rommelen
Dat word dan zo’n vervallen garantie dingetje als je hem wel los klikt en niet meer vast kan
 
Dat word dan zo’n vervallen garantie dingetje als je hem wel los klikt en niet meer vast kan
Helemaal mee eens, ik ga de achterwand maar netjes uitmeten en dan toch maar zagen. Bedankt voor je terugkoppeling Tuinkabouter!
 

Terug
Bovenaan