D
Deleted member 33508
Guest
En volgens mij zijn inderdaad de strips van de 180 bak en 240 dezelfde.
Heb hier een 180 bak met zon ding er in die weg mag voor weinig, bij intresse doe maar een PM
En volgens mij zijn inderdaad de strips van de 180 bak en 240 dezelfde.
Dat was de 1e zaak waar ik hem heb proberen te kopen. (Op 9 maart) en dus nog steeds geen geld terug gestort gekregen.
Maar dan moet dat op exact op de goede lengte zijn want anders past het er niet tussen omdat het te lang is of het is net iets te kort. Lijkt me erg lastig.stukje dik glas halen en er in lijmen met bv https://www.ottosealshop.nl/siliconenkit/aquariumkit-c:255/ hecht beter als die juwel rommel
en geen onderbreking van je licht balk
John meten is weten in dit geval 😉Maar dan moet dat op exact op de goede lengte zijn want anders past het er niet tussen omdat het te lang is of het is net iets te kort. Lijkt me erg lastig.
Klopt maar ja een halve millimeter kan net het verschil maken en dat is erg lastig om precies op te meten denk ik. Maar goed ik heb 2 linker handen zoals je weetJohn meten is weten in dit geval 😉
opzicht kan een half millimeter helemaal geen kwaad John sterker nog is beter dat er een kit laagje tussen de beide contact punten (glas) gevormd word.Klopt maar ja een halve millimeter kan net het verschil maken en dat is erg lastig om precies op te meten denk ik. Maar goed ik heb 2 linker handen zoals je weet![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.