Starfood Tanganyika menu (diepvriesvoer). Wat zit erin?


W

WPdM

Guest
Hola!


Ik kan op de website van Starfood geen ingrediëntenlijst vinden dus ik dacht, voordat ik hen ga mailen, wie weet heeft iemand hier deze zelfde vraag al eerder gesteld ;).

Enig idee?

Het gaat om deze blisterverpakking:

J_ryBLhLNyMe2wv9SYWKTxN2aOsu0dMT.jpeg


Ik ben benieuwd!

Grtz,
WP
 
Niemand? Hmmm jammer.

Ik ben even kwijt wat het precies was (volgens mij een type worm), maar er is iets dat Pangio Kuhli's niet mogen hebben, dus maar hopen dat dit er niet in zit dan :(. Dat was ook de reden voor mijn vraag.

Dan maar gewoon proberen en kijken wat ze ermee doen!
 
Niemand? Hmmm jammer.

Ik ben even kwijt wat het precies was (volgens mij een type worm), maar er is iets dat Pangio Kuhli's niet mogen hebben, dus maar hopen dat dit er niet in zit dan :(. Dat was ook de reden voor mijn vraag.

Dan maar gewoon proberen en kijken wat ze ermee doen!

Vraag het anders aan de fabrikant, die kan je vast wel meer informatie geven :)
 
Vraag het anders aan de fabrikant, die kan je vast wel meer informatie geven :)

Die reageren dus niet op mn emails... :(

Ik had eerlijk gezegd gewoon verwacht dat het (achter)op de verpakking of anders zeker wel op de website zou staan, maar nee hoor... :stom:
 
Even bellen dan, ze zullen vast niet ophangen.

Nou, daar kwam het uiteindelijk wel degelijk bijna op neer!

Na een hoop discussie over hoe zij een groothandel zijn en daarom niet willen spreken met particulieren en doorverwijzingen naar de winkel waar ik het spul gekocht had, uiteindelijk toch de afspraak kunnen maken dat zij er via de mail alsnog op terug zouden komen.
Dag of twee laten dan eindelijk een antwoord:

Tanganjikamix:
(mussel meat, mysis, shrimp meat, cyclop, krill, spinach, salad, carrots, banana, wolffia, spirulina)

Maar pffff wat een werk om een simpel antwoord te krijgen, iets wat m.i. gewoon op de verpakking had moeten staan...
Jammer dat ze geen andere merken voeren in de winkel waar ik dit vandaan had. Ik zal er eens naar op zoek gaan bij mijn LFS.
 
heb wel is gelezen dat die "mixen" gemaakt worden van afval van andere producties, waarbij het aantal van de dingen nog wel is zwaar willen verschillen. dus de ene keer 10% mysis en de andere keer 2% mysis... of dit waar is weet ik niet maar het klinkt niet gek. misschien dat ze hierdoor ook zo moeilijk deden om te zeggen wat erin zit? want percentages staan er ook niet bij.

zelf zou ik dus gewoon alle dingen los kopen en elke dag wat anders lekkers voeren .
 

Terug
Bovenaan