Starten met co2


Verwacht niet al te veel positief resultaat in de beginperiode van Co2 toevoeging,alles heeft tijd nodig.Misschien dat je wat meer echte waterplanten kan aanschaffen,nu staan er nog 2 echinodorussen in,zijn echter geen echte waterplanten.Overgens vind ik het totaal aan planten wat weinig in combinatie met Co2 toevoeging.

Echte waterplanten zijn Bv. de Valisneria,en echte waterplanten zijn ook die als je ze bij de wortel's vashoud de bladeren vanaf de wortelstructuur omlaag vallen,als je begrijpt wat ik bedoel.

Als je de Echinodorus zoals besproken bij de wortelstructuur beet houd dan blijven de bladeren wat meer omhoog staan, en zijn dit meer Moerasplanten,deze kunnen uiteraard best wel in een aquarium gehouden worden,maar ik zou als ik jou was wat meer "echte" waterplanten erbij plaatsen.

Ik heb de echinodorussen eruit gehaald en heb daar voor in de plaats de Pogostemon Erectus, daar heb ik er nu 6 van achterin staan, voor de rest heb ik nog wat meer plantjes gekocht: Hieronder een foto.

Staan in totaal wel 15+ plantjes in hoor.

j0shza.jpg
 

Terug
Bovenaan