JW024
New member
- Lid geworden
- 14 december 2021
- Leeftijd
- 60
Ik ben JW, ooit in mijn jeugd hadden we thuis (net zoals velen) een aquarium. Als ik nu plaatjes zie van bepaalde vissen roept dat vaak herinneringen op (he, die hadden we ook)/ Het aquarium toen was er een zoals velen: wit zand op de bodem, her en der een plantje in de grond gestoken en een creatieve achtergrond (grotpapier-achtig).
Ik wil nu zelf een bescheiden aquarium (60/70 liter) aanschaffen en lees me hier in: ik wil graag een beetje goed voorbereid starten en niet eindigen met diezelfde drie plantjes op een rij. Heb met ver- en be- wondering naar Youtube filmpjes over aqua-scapen gekeken. Maak me geen ilusie dat ik dat ook maar even zo doe maar toch, de ideeën borrelen al aardig op.
Groet,
JW
Ik wil nu zelf een bescheiden aquarium (60/70 liter) aanschaffen en lees me hier in: ik wil graag een beetje goed voorbereid starten en niet eindigen met diezelfde drie plantjes op een rij. Heb met ver- en be- wondering naar Youtube filmpjes over aqua-scapen gekeken. Maak me geen ilusie dat ik dat ook maar even zo doe maar toch, de ideeën borrelen al aardig op.
Groet,
JW