Starter kapot of lamp?

C

CharliesAngel

Guest
Hoi!

Sommige van jullie zullen wel weten dat ik net een nieuw aquarium heb omdat voor mijn andere geen goede lamp meer te vinden was. Nou heb er ik dus wel een gevonden een philips 840 cool white. Dit zou moeten kunnen in combi met planten groei maar nou hang ik de lamp enin en doet het niks.

Is mijn starter van het aquarium dan kapot? Want de lamp is net nieuw?
Ik heb een Tetra AquaArt 60L aquarium.
 
Is T5, dunne buis.
Als de buis het niet doet , is de Evsa defect.
 
En hoe kan ik de Esva repareren?
Lamp is net nieuw gekocht dus het ligt aan mijn aquarium..
 
Oke hier mag een slotje op haha! Ik flikker dat aquarium t raam uit!
 
Dat is zonde en het is vast nog wel te maken ;)
 
Ben je lekker? Eerst nazien, joh.

Daar leer je alleen maar van ,voor andere bakken.
 
Ik mag aannemen dat het meer als grap was bedoeld Bertus.
Ik heb ook weleens dat ik denk daar gaat de bak, maar even tot 10 tellen biedt vaak wel de oplossing ;) .
 
Tja, tot 10 tellen heeft soms zin ja.
Zou zelf niet zo snel een bak weggooien omdat de verlichting kaduk is, is altijd wel weer wat op te verzinnen.
Ik ken deze bak niet maar het is wel irritant dat ze het vaak zo moeilijk maken om de vsa te vervangen, zouden ze misschien willen dat je een nieuwe kap koopt? ;)
 
Die heeft hij ook, Maar als de Evsa door gebrand is, doet hij het niet meer.
Transistor door geslagen.

Misschien nog Garantie.
 
Ik heb de bak zon 5 jaar geleden gekregen van een stal genootje dus garantie zit er niet in. Ik denk dat ik hem toch weggooi.. Ik heb hem gister uit elkaar gedraaid en echt overal zaten sporen van vocht en kalk, zag er echt niet lekker uit. Een nieuwe kap kost 60 euries en dan kan ik me beter een andere bak kopen..
 
Laat dat eerst eens zien.
Fototje van wat er is.

Weggooien kan je altijd nog,he.
Als het de Evsa is, kan het simpel zijn.

En zonder licht is hij ook bruikbaar,toch?
 
Ik wil er een planten bak van maken dus dan is ie eigenlijk niet meer bruikbaar zonder lamp.
Waar wil je precies een foto van?
 
Van de electronica. wat er in zit.

Leer graag mee.

Andere kappen ben ik wel mee bekent.
 
Ik zal hem vanavond nog eens uit elkaar draaien. Ik hem eigenlijk niks gezien wat kapot zou moeten zijn behalve een rode draad opgerold die zag er zwart uit dus waarschijnlijk door gebrand? Voor de rest niks aan de hand.

Ik wil straks best even fotos maken maar ik zie het niet zitten om alle electronica te gaan vervangen..
 
Nee, hoef ook niet.
Gaat er alleen om wat er in zit.
 
Terug
Bovenaan