Wat is er nieuw

Staurogene repens word bruinig

• Onderwerp starter Onderwerp starter mrmich
  • Startdatum Startdatum
M

mrmich

Guest
Beste aquarianen,

Hoe kan ik voorkomen dat dit plantje bruinig word?
Is het zo dat het plantje moet acclimatiseren en daardoor bruinig word, blaadjes verliest en nieuwe blaadjes krijgt op den duur?

Ik heb het aquarium nu twee weken draaien. Ik zal proberen foto's in de loop van de dag toe t voegen.

Afbeeldingen zichtbaar gemaakt.

QL6_CB-oAHzK0JtGJ00eidtq_rd_rYAc.jpeg

Volgens mij is dit bruine opstart alg. Dit verdwijnt weer. Ook zullen de planten beter gaan groeien, als er ook dieren in het aquarium zijn. Is voedingstoffen.
Daarnaast is je bak net aan het indraaien. Dus de planten zijn ook nog aan het wennen.

Mijn dank is groot Marel!

Het draait net 12 dagen, over een weekje wat dieren toevoegen

Ik maakte me al zorgen!

Hoi MrMich, Wat een erg leuk bakje!

Wat worden de bewoners?
Ik zou zelf het bakje nog een week langer laten indraaien als je er garnalen in doet.

Dankje Sanneke!

Hoop dat alles achterin snel gaat groeien. Ben zelf nog opzoek naar een mooie makkelijke achtergrond plant, voor evt rechts naast de vallisneria, rechts achter in de hoek.

Ik zat zelf te denken aan nog een week daar bedoel ik eigelijk de derde week mee.( dag 21 van het indraaien) een schooltje rasboras briggitae erin te doen. naast n kempvis zie ik niet heel veel andere mogelijkheden.

Over twee weken( dag 29 van het indraaien) een aantal japonica garnalen, helena slakken.

Groetjes michael

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan