Stellingkast planken vervangen.


J

Jeem

Guest
Hallo,

Ik hoop dat ik dit topic hier juist plaats, ik deze stellingkast https://m.formido.nl/sem-zwaar-metalen-opbergrek-compact-formaat-00412449.html en wil daar mijn aquarium (en straks ook een tweede) op zetten. Per “plank” zou de kast 175kg moeten houden.
Maar de planken bij zon kast zijn natuurlijk van spaanplaat en dat is met het water knoeien niet zo handig gezien al het water erin zuigt en het dan door gaat buigen.

Enige tips waarmee ik de planken zou kunnen vervangen?
 
Naar de prijs kijken, he. Hoeveel verschil.
 
Watervast verlijmd multiplex kan ook
Gedeeltelijk mee eens maar moet wel geverfd worden
Dacht ga nu een voor de makkelijke variant laten zagen monteren klaar :D:D
 
Bedankt voor jullie reacties
Ik heb hier geen verstand van ik ben niet zo handig.

Op de site van de gamma stond dat de zijkanten dan nog wel behandeld moeten worden. Weet u dan misschien waarmee?

Watervast verlijmd multiplex kan ook
Heeft u hier misschien een link van? Misschien een beetje dom maar ik weet namelijk niet wat dit is.

Gedeeltelijk mee eens maar moet wel geverfd worden
Dacht ga nu een voor de makkelijke variant laten zagen monteren klaar :D:D
Zou u mij kunnen vertellen waarmee het dan geverft moet worden? Wederom misschien een domme vraag

Naar de prijs kijken, he. Hoeveel verschil.
Ja ik zag veel verschillende prijzen voorbij komen online dus weet nu even niet zo goed wat goed is haha
 
Zou u mij kunnen vertellen waarmee het dan geverft moet worden? Wederom misschien een domme vraag
Randen betonplex met een goede grondverf en aflak of insmeren met botenlak behandelen als je verwacht veel te gaan morsen :sorry::D
Voor de ander plaat geld het zelfde alleen dan voor de gehele plaat
prijsverschil wat betreft de betonplex komt omdat er verschillende soort zijn de hardhout en berkenmix zijn de duurste linkje https://www.opmaatzagen.nl/plaatmat...LlBehQ2Ebh3CeUaedwMdoHl79sL4p6txoCBWIQAvD_BwE
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeem