M Michael ripzaad Guest 1 januari 2019 #1 Ik zag laatst een filmpje op YouTube waarin een man stenen uit de natuur haalde voor zijn aquarium is het waar dat dit zomaar kan of is dit onzin?
Ik zag laatst een filmpje op YouTube waarin een man stenen uit de natuur haalde voor zijn aquarium is het waar dat dit zomaar kan of is dit onzin?
quistero Well-known member Lid geworden 28 september 2016 Berichten 5,812 1 januari 2019 #2 Waarom zou dit niet kunnen? Weet niet hoe legaal het overal is. En testen op kalk kan handig zijn.
T TonHageraats † Guest 1 januari 2019 #3 Tuincentra verkopen deze vaak voor een paar dubbeltjes per kilo, zelf uitzoeken. Of Maasstenen, b.v. uit de Maas.
Tuincentra verkopen deze vaak voor een paar dubbeltjes per kilo, zelf uitzoeken. Of Maasstenen, b.v. uit de Maas.
Topicstarter Topicstarter M Michael ripzaad Guest 2 januari 2019 #4 Das we makkelijk scheelt n hoop geld hier bij de dierenwinkels vragen ze €5 per stuk
RichD1011 Well-known member Lid geworden 3 december 2015 Berichten 9,539 Leeftijd 30 Locatie Driebergen 2 januari 2019 #5 tuincentra of steenhandels, als je een beetje goed zoekt heb je de doorsnee stenen vaak al voor 33ct per kilo.
tuincentra of steenhandels, als je een beetje goed zoekt heb je de doorsnee stenen vaak al voor 33ct per kilo.
Topicstarter Topicstarter M Michael ripzaad Guest 4 januari 2019 #6 Ik heb ze nu ook gekocht hier 30 cent per kilo