Wat is er nieuw

Stepelreeltje stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stepelreeltje
  • Startdatum Startdatum
S

Stepelreeltje

Guest
Hallo,

Ik ben dus Stepelreeltje, vroeger noemde men mij ook wel Repelsteeltje, maar iedereen weet inmiddels wel dat ik zo niet heet 🙂

Ik ben een 40 plusser en heb vroeger wel eerder een aquarium gehad. Dat was een bak van 160 liter met tropische vissen gemengd. Ook een slak en wat garnaaltjes zaten daarin. Na een lange tijd een mooie bak gehad te hebben ging het op een gegeven moment mis, het is al een tijd terug, ik weet niet meer wat er precies was. Wat ik wel nog weet is dat al mijn vis dood ging, veel alg en planten waren ooit mooi, maar toen niet meer. Ik was er klaar mee en heb (bijna) alles weg gedaan.

Nu, 10 jaar later, lijkt het me toch wel leuk om weer een aquarium op te starten. Ik heb inmiddels een aantal kinderen en heb daardoor een stuk minder ruimte in huis, ook heb ik iets minder geld te besteden, dus een grote bak gaat het niet worden. Ik heb wel nog een klein aquarium staan, dus ik zat te denken om daar een garnalen bakje van te maken, die garnaaltjes vond ik altijd erg leuk. Een mooi bakje met plantjes, wat garnaaltjes en mischien een (appel) slak.

Welkom Stepelreeltje.

Welkom op het forum.

Welkom!,

Het duurde even voor ik wist waar ik die naam van kende, maar u leeft op een zolder?

😉

Jemig, wat een boel welkoms, bedankt 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan