Wat is er nieuw

Stephanie's Killi-home (MissMalawi)

• Onderwerp starter Onderwerp starter MissMalawi
  • Startdatum Startdatum
Dankjewel🙂
Ja heb helaas nog al pech.. Maar het komt allemaal wel goed denk ik 🙂

Gewoon stug doorgaan, dan komt het wel goed ja 🙂

Hihi inderdaad!
En geduld hebben loont ook altijd 🙂

Als het niet erger is geworden kunnen ze over een dag of 3 al terug naar je normale bak. Dan is het gewoon jeuk. Fluweelschimmel of peperstip had al doorgebroken bij de vissen.

Mijn Noth. korthausau hadden het ook na de vakantie. Niks had het toen overleefd helaas..

@jeffrey
Heb niks raars meer gezien aan ze, en het gedrag hebben ze ook niet meer vertoond.
Dus dan kan ik ze mooi binnekort weer verhuizen 🙂

Zieke dageti vrouwtje is dan toch overleden..
Ze heeft het niet gered helaas.

Brr krijg toch altijd de bibbers als ik een dood visje moet uitvangen..

Jammer van dat vrouwtje, maar met onze kleine aquariumvisjes is het veelal lastig ziektes te bestrijden. Je aquarium staat er heel mooi en dichtbeplant bij, dat zullen de killi's zeker leuk vinden. Als iets van jongen van de Australe ?

Inderdaad erg jammer.
Gelukkig doen de anderen het echt geweldig!

Heb al een tien-tal jongen van de australe's verkocht 🙂
Ze doen het echt super namelijk 😉

Na een lange tijd even een update van hoe mn killi aquarium er nu voor staat.

- Geen visjes meer ziek geworden ofzoiets. Wel jonge A. Australe's gehad en verkocht 🙂
- Nieuwe planten en oudere vervangen. Dit weekend komt er nog een plant in het midden achterin want het is nu een beetje kaal daar 🙂.

Nu de foto! Ben benieuwd wat jullie vinden
Ben zelf erg blij met de drijfplanten die ik heb vastgemaakt met een draad zodat het op zn plaats blijft. En de Dageti's vinden het volgens mij geweldig want het resulteert vooral in paargedrag. De Australe's leven zich uit tussen het Bolbitus Heudelotii.

tWUfX315Ve7_5nR7rpQmtGGH8U_9Puxb.jpeg

Mooi bak hoor heel goed gedaan!
Niets meer aan doen, beetje laten verwilderen!

John.

Ga er verder ook niks meer aan doen hoor 😉
Alleen in het midden achterin om het achterste raam een beetje te maskeren.
Maar voor de rest blijft het zo 🙂

Dankjewel !

Aah dankjewel! @Seabait

Ja fraai hoor! Komt helemaal goed met de 80cm.

~ Ivo

Ahw onwijs bedankt Ivo 🙂
@Mascha&Ivo

Dankjewel @zeebaars
Wordt zo blij van al die complimentjes 🙂

Super leuk, sinds ik de drijfplantjes heb met deze lange wortels (had eerst andere maar die hadden niet zulke mooie wortels) zijn de Dageti's behoorlijk actief 😉 als je snapt wat ik bedoel haha. Echt grappig!

Die bolbitus is een echte killi plant. Veelal word gesteld dat ze liever afzetten in drijvers, maar ik ondervind ook dat ze de hangwortels van afrikaans varen heel erg 'romantisch' vinden. Je bakje staat er prachtig bij MissMalawi !

Sfeervolle bak hoor, heel speels en gezellig!

Allemaal heel erg bedankt 🙂
Heb nog een beetje mos toegevoegd in het midden wat ook enorm in de smaak valt bij de Australe's.

PrVnLJC3rIDm7cZsaRKjAsqNEUUH4xjg.jpeg

heel erg mooi geworden.
En hier vinden de australes ook het mos super 😉

Hee!
Aan het uiterlijk van de bak is niks veranderd, hihi nogsteeds een mooie jungle.
Maar aan mijn visbestandje is wel iets veranderd, de A. Australe's zijn namelijk verhuist.
Het bestandje is nu:
1m E.Dageti + 3v E.Dageti
Koppel F.Gardneri

Wellicht wil ik hier nog iets aan veranderen / toevoegen maar op het moment gaat het allemaal prima, eigenlijk gaat het al een hele tijd goed haha.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan