Wat is er nieuw

stockoplossingen algemene plantenvoeding?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joooke
  • Startdatum Startdatum
J

Joooke

Guest
Hoi allen,

ik ben op zoek naar algemene plantenvoeding in poedervorm.
Dit bestond bij aquariumbemesting.nl, maar ik zie dat ze die niet meer verkopen. Ze hebben enkel nog vloeibare bemesting.

Aangezien vloeibare volgens mij duurder uitvalt (aantal liters + verzending) was ik graag op een stockoplossing overgegaan nu mijn profito 5-liter fles bijna op is.

Iemand idee of tips waar ik terecht kan?

Joke

die ga ik zeker eens bekijken (nagaan wat andere forumleden hiervan zeggen, wie dit gebruikt),
Als ik eens vlug reken (n de info klopt) kom ik met 1 zo'n zakje een grote 3 maand ver... kan al tellen.

super bedankt alvast...

Je zou eens contact kunnen opnemen met http://www.aquarush.be
Waarschijnlijk kan hij navulverpakkingen leveren van het duitse Drak ferrdrakon..

Dit is de beste oplossing voor jouw ( en mijn ) bak

Als ik de poeder van plantenpracht bekijk betaal je voor een halve liter oplossing het zelfde als voor een halve liter profito. Ik heb een bak van netto 300 liter als ik vervolgens de aangeven berekening hier op loslaat kom ik op 28 ml per week, ik geef 30ml per week profito dus veel verschil in concentraat is er m.i. niet, bovendien is een 500ml verpakking profito een van de duurste 8 euro als je het per 5 liter aanschaft betaal je ongeveer 5.25 � per 500 ml, dus goedkoper uit met plantenpracht ben je denk ik niet.

Heb terug 5l profito gekocht, 5l tegen 39.90 euro.
Vond niet direct een betere qua prijs. En aangezien ik er tot nu toe best tevreden over ben ga ik (voorlopig) hiermee verder.

Eigenlijk zou ik die Drak ferrdrakon ook wel eens willen proberen maar ik ben wat onzeker met nieuwe producten. Heb er wat over opgezocht, leek me wel interessant maar blijf toch wat onzeker.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan