Shoto
Well-known member
- Lid geworden
- 10 september 2019
- Leeftijd
- 43
- Website
- www.instagram.com
Hoe staat jullie "uitlaat"?
Ik wil weten of die van mij goed staat of misschien anders afgesteld moet worden. In principe ben ik tevreden over de uitstroom. Alles. Worden de drijvers een hoek in geduwd.
Filmpje
En dan boor je zelf gaatjes?Hier heb ik net de grijze besteld en met porto zit je voor een meter op goed 6 euro:
https://zeeaquarium-winkel.nl/Search-pvc buis
Eerst dit maar eens regelen. 🙂En als je toch met slang gaat werken. Kun je ook een grijze electra buis halen bij de bouwmarkt.
Je hebt ook een hoge pet van Jan eh John bedoel ik. Soms heeft hij hele goede adviezen. Het kost je dan wel geen geld maar wel een kroket.Je bent Fantastisch!
En als je toch met slang gaat werken. Kun je ook een grijze electra buis halen bij de bouwmarkt.
Bedoelde die buis, ipv de buis die je online moet kopen..Eerst dit maar eens regelen. 🙂
Klopt. Is 16mm uitwendig.Ik kon hier bij de praxis niet een kopen met buitenmaat 12 mm destijds dus daarom heb ik er een besteld.
Haha, net beantwoord in de chat maar ja dat doe ik zelf na wat tips van Benvo.
Zelfde situatie hier. Naar volle tevredenheid tot nu toe!Je spraybar staat op de korte kant zodat de langste afstand overwonnen moet worden. Zelf hou ik daar niet van. Mijn spraybar staat op de achterkant en hoeft zo maar een korte afstand te overbruggen waardoor er kracht overblijft om mijn stroming te laten kaatsen met de voorruit. Mijn spraybar staat zo kort mogelijk onder het wateroppervlak met de gaatjes licht naar onder gericht. Daardoor ontstaat er een lichte rimpeling op het water maar wordt de stroming via mijn voorruit naar onder gedrukt en gaat over de bodem naar achter waar het weer boven komt voor de volgende duw. Zo komt er een spiraalvormige waterdistributie richting mijn aanzuiging. Het water wordt zo op een bijna ideale manier verdeeld over elke plek in mijn bak. Omdat ik werk met een reaktor is er dus een prima distributie van water maar ook van mijn CO2. Dit zou een alternatief kunnen zijn indien je zelf niet tevreden bent over je waterdistributie.
Tja grijs komt vanzelf met de leeftijd heJa maar de transparante wordt weer vuil van binnen wat je dan volgens mij weer sneller ziet. Daarbij ben ik gek op grijs hoor
Dat kan prima, en heb ik zelf ook, schuur dan wel even de inkt met de info daarop even weg, staat anders erg slordig en je wil geen inkt in je bak.Dus ik had zo'n grijze buis ook gewoon bij de lokale bouwmarkt kunnen halen?
Tja grijs komt vanzelf met de leeftijd he
Dus ik had zo'n grijze buis ook gewoon bij de lokale bouwmarkt kunnen halen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.