Suggesties voor vissen bij kardinaal tetras in 160cm aquarium


Aquarium update vandaag nieuwe planten bij gezet en 2 nieuwe lampen. Ben erg blij met t resultaat. Over n paar weken komen er 2 diamand gouramis in en waarschijnlijk n koppel dwergchichliden waarschijnlijk de Apistogramma Cacatuoide.
 

Bijlagen

  • 20191102_151705.jpg
    20191102_151705.jpg
    46.1 KB · Weergaven: 71
  • 20191102_151809.jpg
    20191102_151809.jpg
    52.7 KB · Weergaven: 70
Nieuwe update 160cm aquarium.
Heb gister 4 diamand gouramis erbij en 20 tetras erbij gedaan. En dan komen er volgende week nog 10 japonica garnalen en waarschijnlijk paar Apistogramma cacatuoides bij.

Nu is alleen mijn vraag of die wel goed samen kunnen met de japonica garnalen, algen eters en modderkruiper? En hoeveel zou ik er daarvan bij kunnen doen?
 
ik heb eigenlijk altijd borelli`s in mijn bakken gehad , zijn hele mooie en rustige apistogramma`s , las in het begin dat ze niet samen zouden kunnen met corydoras , weet niet waarom niet maar bij mij zitten ze gewoon bij elkaar in en ze doen elkaar niets
 
ik heb eigenlijk altijd borelli`s in mijn bakken gehad , zijn hele mooie en rustige apistogramma`s , las in het begin dat ze niet samen zouden kunnen met corydoras , weet niet waarom niet maar bij mij zitten ze gewoon bij elkaar in en ze doen elkaar niets
Klinkt goed om eerlijk te zijn. Ik vind t ook echt hele mooie vissen. Bij deze soort word toch aangeraden om 1m met 3v te houden?
 
ja klopt , ik heb een paartje maar straks ind e grote bak moeten er maar een paar vrouwtjes bij
 
ja klopt , ik heb een paartje maar straks ind e grote bak moeten er maar een paar vrouwtjes bij
Het lijkt me echt heel leuk deze er nog bij te doen. Weet alleen niet of Ik dan nu genoeg schuilplaatsen heb? En zij dit schuwe vissen of valt dat wel mee?
 
bij mij zijn ze niet heel schuw
 

Terug
Bovenaan