Wat is er nieuw

Sunsun HW-302

Joeper90

Member
Lid geworden
6 december 2016
Leeftijd
25
Hallo Allemaal,

ik ben al een tijdje naar een niet al te duur filter voor mijn Juwel rio 240 en kwam uiteindelijk uit bij de Sunsun HW-302. ik hoor heel veel goeie dingen over dit filter en wil hem graag zelf ook in gebruik nemen, er is alleen 1 probleempje.. ik kan niet vinden waar je het filter in nederland zou kunnen kopen/bestellen. Weet iemand waar je dit filter zou kunnen bestellen? (liefst op internet).

Joep

Ik ga maar een wat duurdere overwegen, heb je nog meer suggesties voor mijn bak naast de JBL 901?
bedankt voor het reageren!

Ik denk dat ik dan voor de JBL Cristalprofi Greenline e901 ga, scheelt toch aardig wat geld met de Eheim en vind 90,- toch al aardig wat geld!

Multistrobe is opzich wel prima hoor, alleen niet altijd even klantvriendelijk..

En anders heb je bij betaalbaarshoppen volgens mij de allergoedkoopste externe pompen

Bedankt voor alle reacties, ik denk toch dat ik voor de JBL e901 ga! lijkt me een fijn filter en heeft ook zwarte slangen (wat ik er wat mooier uit vind zien in het aquarium).
De JBL e901 moet voldoende zijn voor mijn rio 240 neem ik aan?

Ik heb ook een sunsun filter.
Op zicht prima voor zijn geld maar wattage is gewoon veel hoger dan concurenten.
Heb al meerdere merken gehad en persoonlijk vind ik het het 1 pot nat.
Het systeem werkt bij allemaal hetzelfde.

Wattage zou ik echt wel naar kijken.
Het zijn verborgen kosten en er zijn tegenwoordig gewoon hele zuinige filters/pompen.
Die paar tientjes extra heb je er zo uit!

zelf ben ik altijd bang dat die "goedkope" filters enorme herriebakken zijn die na een paar maanden gaan lekken.. :S

Ik heb even mezelf zitten inlezen en zit nu toch sterk te overwegen om toch de JBl e1501 aan te schaffen in plaats van de e901, dit omdat ik bang ben dat de e901 net niet genoeg is.
Ben van plan om mijn Rio 240 te vullen met zand, kienhout wat planten en kleine zuid Amerikaanse vissen.
Wat denken jullie er van?

Die kan die bak net een een stuk beter kunnen filteren ja

E901 op 120cm is aan de krappe kant.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan