Wat is er nieuw

SuperFish 70L LED verlichting? Hoe werkt het!?

Sebastian

Well-known member
Lid geworden
14 januari 2018
Berichten
49
Leeftijd
32
Hallo iedereen,

Leuk om aan te sluiten op dit forum, heb al heel wat intressante topics gelezen!

Laat ik bij deze daarom maar gelijk de mijne posten:

Ik ben na anderhalf jaar geleden mijn eerste 30L Aquarium gekocht te hebben nu over gestapt op een 70L bak van SuperFish.

Super tof! Alleen had ik bij mijn 30L bak geen enkele problemen met de tijdschakelaar (van Action) n nu bij deze bak wel? De tijd schakelaar staat op tijd. ‘S ochtends van 7 tot 10 en ‘s avonds van 5 tot 11. Alleen moet ik het licht van deze bak zelf aan doen? Hij gaat daarin tegen wel uit, maar aan gaan is het probleem. Er zit een soort van touch knop boven de deksel om het licht aan te schakelen. Iemand die hier een oplossing voor weet.

Eff showen: (hier onder een picca van mn nieuwe bak )

BF9DABCE-6196-4BA0-9B65-77984C6EF6FF.jpeg
 
Hier de oplossing,



Super bedankt! En ik maar zoeken en niks kunnen vinden.

Dus als ik geen regelaar er tussen zou hebben, zou het betekenen dat het licht contstand aan zou staan?
 
Als de stekker in het stopcontact zit wel! 😉
Heb deze bak ook gehad,helemaal ingericht en had dus ook dat probleem met de tijdschakelaar.
Toen wist ik nog niet van dit foefje dus heb de bak weggedaan.
 
Als de stekker in het stopcontact zit wel! 😉
Heb deze bak ook gehad,helemaal ingericht en had dus ook dat probleem met de tijdschakelaar.
Toen wist ik nog niet van dit foefje dus heb de bak weggedaan.

Zonde.. t is een leuke en mooie bak. Wat heb je nu voor n bak?

Ik heb zo juist alles omgezet.

Ik heb alleen mijn twijfels over de kabels. Aangezien de kabel rechtstreeks van de LED lampen al wat kort is, heb ik een gedeelte van de adapter in de bak bevestigd ( Zie foto’s). Afgezien van het feit dat ik het wel goed afgedekt heb met flexibel tapje en een ty-rap, want het uiteinde van de adapte stekker zat net wat buiten het rubbertje.



3E6F4734-78D0-452C-8BF9-4091B6715FB6.jpeg
665DC5BF-4264-460A-811A-505F59E81205.jpeg
CF073963-A8EA-410C-B6F8-36B24F46D15C.jpeg
 
Zonde.. t is een leuke en mooie bak. Wat heb je nu voor n bak?

Ik heb zo juist alles omgezet.

Ik heb alleen mijn twijfels over de kabels. Aangezien de kabel rechtstreeks van de LED lampen al wat kort is, heb ik een gedeelte van de adapter in de bak bevestigd ( Zie foto’s). Afgezien van het feit dat ik het wel goed afgedekt heb met flexibel tapje en een ty-rap, want het uiteinde van de adapte stekker zat net wat buiten het rubbertje.



Bekijk bijlage 240715 Bekijk bijlage 240716 Bekijk bijlage 240717

Of te wel de vraag: Kan dit kwaad?
 
Dat is inderdaad een minpuntje van deze bak en ik zit daar ook mee maar ga niet met de kabels kloten want dat kan ik beter laten😉
 
Dat is inderdaad een minpuntje van deze bak en ik zit daar ook mee maar ga niet met de kabels kloten want dat kan ik beter laten😉

Haha ik snap je. Ik twijfel niet over t feit of de kabels goed aangesloten zijn maar meer of t kwaad kan, ondanks het rubbertje er om heen zit en ik t na mijn idee wel goed afgesloten heb, dat een kabel die normaal niet nat hoort te worden ( achterkant van het stekkertje ) toch nat wordt.
 
Ik snap het probleem niet helemaal want origineel zitten er ook twee aangesloten stekkers precies zo in de kap en wordt het nat door condens.
Als het rubbere sokje maar over de twee stekkers zit is het goed.
 
Je kunt eventueel een krimpkousje halen en deze er omheen doen. Dat sluit denkelijk wat beter af en houdt het vocht en of waterdamp goed tegen.
 
Ik snap het probleem niet helemaal want origineel zitten er ook twee aangesloten stekkers precies zo in de kap en wordt het nat door condens.
Als het rubbere sokje maar over de twee stekkers zit is het goed.

Ik begon er twijfels over te krijgen. Vandaar de vraag. Maar alles is gelukt. N tot op heden nog geen last en alles doet t nog. Thnx!!
 
Je kunt eventueel een krimpkousje halen en deze er omheen doen. Dat sluit denkelijk wat beter af en houdt het vocht en of waterdamp goed tegen.

Super bdankt voor de tip, ik heb wat krimpkois liggen van het karper vissen, dat past en goed om heen!

Thnx iedereen!
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan